Polsat Sport liderem stacji sportowych w I półroczu. W dół Canal+ Sport i Orange Sport
Liderem oglądalności wśród stacji sportowych w I półroczu br. był Polsat Sport, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei liderem spadków był Orange Sport.
Udział liderującego Polsatu Sport w I półroczu 2016 roku wyniósł 0,69 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 20,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
Drugą lokatę zajął Eurosport 1, którego udział poszedł do góry o 2,57 proc. do poziomu 0,52 proc.
Podium uzupełnia nadający naziemnie Polsat Sport News. Wynik tej stacji w I półroczu br. wyniósł 0,47 proc., po wzroście o 3,06 proc.
Oczko niżej znalazł się TVP Sport, którego średni udział w zeszłym półroczu zwiększył się o 0,91 proc. do 0,33 proc.
Z kolei największy spadek odnotował plasujący się na ostatniej pozycji Orange Sport, którego udział zmniejszył się o 67,50 proc. do 0,01 proc.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
|
I półrocze 2015 |
I półrocze 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
% |
|
Polsat Sport |
0,57% |
0,69% |
20,63% |
Eurosport 1 |
0,51% |
0,52% |
2,57% |
Polsat Sport News |
0,46% |
0,47% |
3,06% |
TVP Sport |
0,33% |
0,33% |
- |
Eurosport 2 |
0,18% |
0,20% |
8,29% |
Canal+ Sport |
0,24% |
0,15% |
-39,08% |
Polsat Sport Extra |
0,11% |
0,12% |
8,93% |
nSport+ |
0,12% |
0,09% |
-19,83% |
Extreme Sports |
0,08% |
0,08% |
-1,30% |
Canal+ Sport 2 |
- |
0,04% |
- |
Orange Sport |
0,04% |
0,01% |
-67,50% |
Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w I półroczu br. należało do Polsatu Sport (0,56 proc. udziału; wzrost o 20,35 proc.). Drugą pozycję zajął Polsat Sport News (0,41 proc.; do góry o 2,01 proc.). Na podium znalazł się jeszcze Eurosport 1, który rok wcześniej był czwarty (0,23 proc.; - 1,27 proc.).
Największym wzrostem (o 32,20 proc. do 0,16 proc.) pochwalić się mógł tutaj Eurosport 2. Również i w tym ujęciu najwięcej stracił Orange Sport - było to 74,47 proc. do 0,01 proc.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
Dynamika |
|
I półrocze 2015 |
I półrocze 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
% |
|
Polsat Sport |
0,46% |
0,56% |
20,35% |
Polsat Sport News |
0,40% |
0,41% |
2,01% |
Eurosport 1 |
0,28% |
0,28% |
1,79% |
TVP Sport |
0,24% |
0,23% |
-1,27% |
Canal+ Sport |
0,30% |
0,18% |
-40,94% |
Eurosport 2 |
0,12% |
0,16% |
32,20% |
nSport+ |
0,12% |
0,11% |
-6,72% |
Extreme Sports |
0,10% |
0,10% |
5,21% |
Polsat Sport Extra |
0,10% |
0,10% |
0,00% |
Canal+ Sport 2 |
- |
0,05% |
- |
Orange Sport |
0,05% |
0,01% |
-74,47% |
W czerwcu 2016 roku liderem oglądalności wśród kanałów sportowych w obu grupach wiekowych również był Polsat Sport. W 4+ jego udział zwiększył się o 17,63 proc. do 1,41 proc., a w 16-49 - o 33,30 proc. do 1,31 proc.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
|
czerwiec 2015 |
czerwiec 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
% |
|
Polsat Sport |
1,20% |
1,41% |
17,63% |
Polsat Sport News |
1,05% |
0,74% |
-29,45% |
TVP Sport |
0,32% |
0,28% |
-14,20% |
Polsat Sport Extra |
0,26% |
0,20% |
-20,39% |
Eurosport 1 |
0,34% |
0,19% |
-44,77% |
nSport+ |
0,13% |
0,11% |
-15,75% |
Eurosport 2 |
0,15% |
0,08% |
-51,30% |
Extreme Sports |
0,09% |
0,07% |
-20,45% |
Canal+ Sport |
0,11% |
0,03% |
-73,33% |
Orange Sport |
0,03% |
0,02% |
-44,12% |
Canal+ Sport 2 |
- |
0,02% |
- |
Wirtualnemedia.pl |
|||
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
Dynamika |
|
czerwiec 2015 |
czerwiec 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
% |
|
Polsat Sport |
0,98% |
1,31% |
33,30% |
Polsat Sport News |
0,86% |
0,55% |
-36,50% |
TVP Sport |
0,25% |
0,19% |
-24,10% |
Polsat Sport Extra |
0,22% |
0,14% |
-35,16% |
Eurosport 1 |
0,22% |
0,13% |
-41,20% |
nSport+ |
0,11% |
0,12% |
6,14% |
Extreme Sports |
0,09% |
0,09% |
-6,45% |
Eurosport 2 |
0,09% |
0,04% |
-51,16% |
Canal+ Sport |
0,11% |
0,03% |
-76,85% |
Canal+ Sport 2 |
- |
0,02% |
- |
Orange Sport |
0,04% |
0,01% |
-68,29% |
Dołącz do dyskusji: Polsat Sport liderem stacji sportowych w I półroczu. W dół Canal+ Sport i Orange Sport