SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Prawie co drugi polski internauta słucha w sieci muzyki

44 proc. polskich internautów słucha w sieci muzyki, najczęściej co najmniej raz w tygodniu – wynika z badania PBS DGA. Natomiast 27 proc. użytkowników internetu ogląda w trybie online programy telewizyjne, filmy lub wideo na żądanie.

Słuchanie w internecie muzyki, np. w internetowych stacjach radiowych, deklaruje 44 proc. Polaków, którzy w ciągu ostatniego miesiąca korzystali z sieci w domu. Jednak większa grupa użytkowników – 49 proc. – nie szuka w internecie treści audio. Spośród słuchających muzyki w trybie online dwie trzecie robi to przynajmniej raz w tygodniu, a trzy czwarte nie ma z tym żadnych problemów. Kłopoty z internetowymi usługami audio deklaruje 10,5 proc. korzystających z nich internautów.

Jeszcze mniej popularne w sieci są wśród jej polskich użytkowników usługi pozwalające oglądać online programy telewizyjne, filmy lub wideo na żądanie. Z tych opcji nie korzysta aż dwie trzecie internautów w naszym kraju. Jedynie 27 proc. użytkowników ogląda wideo w trybie online, przy czym najczęściej (65 proc. wskazań) co najmniej raz w tygodniu. Kłopoty z takimi usługami deklaruje 13 proc. korzystających z nich internautów.

Badanie korzystania przez polskich internautów z treści audio i wideo w sieci zostało przeprowadzone przez PBS DGA na zlecenie Urzędu Komunikacji Elektronicznej od 1 do 14 grudnia ubiegłego roku wśród 944 osób, które zadeklarowały korzystanie w ciągu minionego miesiąca z internetu w domu. Ogółem ankiety w formie indywidualnych zestandaryzowanych wywiadów kwestionariuszowych (PAPI) objęły reprezentatywną próbę gospodarstw domowych – 1602 osób w wieku 15 lat i powyżej.

Dołącz do dyskusji: Prawie co drugi polski internauta słucha w sieci muzyki

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl