SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych we wrześniu

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych we wrześniu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pierwszy był „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

We wrześniu 2020 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 439 tys. osób przy 9,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. We wrześniu br. „Pytanie na śniadanie” rozpoczynało się o godz. 7.15, a w maju ub.r. startowało o 7.15.

Magazyn TVP miał o 28 tys. widzów mniej niż rok wcześniej.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 347 tys. osób, co przełożyło się na 7,27 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 388 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 8,73 proc.), co oznacza spadek o 41 tys. oglądających (największy spadek wśród wszystkich magazynów). „Dzień dobry TVN” aktualnie oglądać można codziennie o godz. 8.00 (we wrześniu ub.r. - o 7.30).

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. We wrześniu 2020 roku jego widownia wyniosła 302 tys. osób, a jego udział - 11,44 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 5 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” liderem w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” we wrześniu br. miał 165 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 27 tys. oglądających).

Drugie też było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 39 tys. do 147 tys. oglądających), a trzeci - „Nowy dzień z Polsat News” (do góry o 3 tys. do 120 tys. widzów).

Dane oglądalności dla grupy 16-59.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” liderem programów śniadaniowych we wrześniu

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anonim
Konkurencja traci, a "Nowy dzień" zyskuje widzów w grupie komercyjnej. Wcale mnie to nie dziwi, bo lepsze to niż wygłupy pajaców, w tym Chajzera.
odpowiedź
User
Nilop
Pytanie na Śniadanie ma najbardziej pozytywny przekaz z wszystkich programów z paroma wyjątkami.
odpowiedź
User
Nie oglądam TVP
jak mnie paja..c kurski ohydnie się ogląda tak TVN mają więcej widzów od TVP
odpowiedź