7 nagród dla VIMN CEEI w konkursie Promax Global Excellence Awards
Zespoły kreacji i marketingu VIMN CEEI z biur w Warszawie i w Budapeszcie w międzynarodowym konkursie Promax Global Excellence Awards zdobyły siedem nagród. Pięć z nich przyznano kampanii „Millions of Choices”, która promowała Paramount Channel HD.
Z łącznej liczby 13 nominacji zespoły kreacji i marketingu Viacom International Media Networks CEEI zdoły 7 nagród - dwa złota oraz pięć sreber.
Złoto przyznano kampanii „Millions of Choices” w kategorii „Filmy kinowe wykorzystane w video promocyjnym dla telewizji” oraz spotowi „Eric Cartman Inside Your Head” w kategorii „Długometrażowy spot promocyjny”.
Kampania „Millions of Choices”, która promowała kanał Paramount Channel w Polsce, na Węgrzech i w Rumunii, zdobyła jeszcze cztery srebra w czterech innych kategoriach.
Nagrody dla VIMN CEEI w konkursie Promax Global Excellence Awards:
ZŁOTO
Filmy kinowe wykorzystane w video promocyjnym dla telewizji - Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE
Długometrażowy spot promocyjny - Eric Cartman Inside Your Head - Comedy Central CEE
SREBRO
Filmy kinowe wykorzystane w video promocyjnym dla telewizji - The Godfather Trilogy - Family & Violence Paramount Channel CEE
Video promujące kanał telewizyjny - Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE
Kampania promocyjna kanału telewizyjnego - Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE
Spot wizerunkowy emitowany online, w telewizji kablowej lub satelitarnej - Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE
Copywriting - Millions of Choices - Image Campaign Paramount Channel CEE
Promax Global Excellence Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienia na świecie, przyznawane w środowisku marketingu telewizyjnego.
Dołącz do dyskusji: 7 nagród dla VIMN CEEI w konkursie Promax Global Excellence Awards