„Przegląd Sportowy” ruszył z serwisem Czasnabieganie.pl
Redakcja „Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska) uruchomiła serwis internetowy dla miłośników biegania - Czasnabieganie.pl. Jego szefem jest Tomasz Łyżwiński, dziennikarz „Przeglądu Sportowego”.
Witryna Czasnabieganie.pl jest skierowana do osób, które biegają na różnych poziomach zaawansowania. Można w nim znaleźć zarówno porady dla początkujących, jak i analizy fachowców dla bardzo zaawansowanych biegaczy.
Wśród głównych sekcji tematycznych serwisu znajdują się treningi, dieta, sprzęt i zdrowie. Osobno w sekcji „Pierwszy krok” zostały wydzielone materiały dla początkujących. Poza tym w serwisie można znaleźć kalendarium imprez biegowych. Na stronie jest też cykl materiałów wideo „O co biega?”, w których Marcin Rosłoń, dziennikarz nc+, udziela porad dla osób zaczynających przygodę z bieganiem.
- To co wyróżnia Czasnabieganie.pl to ekspercki zespół autorów. „Przegląd Sportowy” (…) pozyskał dla serwisu wybitnych fachowców z różnych dziedzin - sportu, medycyny, dietetyki. Większość z nich - włączając szefa serwisu, Tomasza Łyżwińskiego - to wielokrotni maratończycy - podkreśla Marlena Jezierska, dyrektor zarządzająca marką „Przegląd Sportowy”.
Wśród stałych autorów serwisu Czasnabieganie.pl poza Marcinem Rosłoniem są m.in. Iwona Lewandowska (wielokrotna mistrzyni i rekordzistka Polski w biegach), Tomasz Lewandowski (trener mistrza Europy w biegach średnich), dr Michał Sutkowski (specjalista medycyny rodzinnej, prezes Stowarzyszenia Warszawskich Lekarzy Rodzinnych), dr Piotr Gawda (specjalista rehabilitacji medycznej i ortopedii Centrum Medycznego Orto-Optymist, medalista mistrzostw Polski i świata lekarzy w biegu na 400 m) i dr Robert Gajda (specjalista z zakresu kardiologii i medycyny sportowej, dyrektor Centrum Medycznego Gajda-Med).
Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Przeglądu Sportowego” w maju br. wyniosła 32 985 egz. (więcej na ten temat). Natomiast serwis internetowy „PS” w kwietniu br. zanotował 713,8 tys. użytkowników i 16,2 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: „Przegląd Sportowy” ruszył z serwisem Czasnabieganie.pl