SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP o przekopie przez Mierzeję Wiślaną: jak Kanał Sueski, przepłynie kontenerowiec

W „Panoramie” TVP ruch na przekopie przez Mierzeję Wiślaną porównano do kanału Sueskiego, a w TVP Info pokazano wizualizację, w której przez przekop przepływa statek wyglądający na kontenerowiec.

Wizualizacja w TVP Info o przekopie przez Mierzeję WiślanąWizualizacja w TVP Info o przekopie przez Mierzeję Wiślaną

Oficjalna inauguracja w sobotę przekopu przez Mierzeję Wiślaną była na antenie TVP Info najważniejszym wydarzeniem weekendu. Już w dniach przed uroczystością z miejsca inwestycji realizowano programy Michała Rachonia „Jedziemy” i „Jedziemy dalej”, natomiast w sobotę emitowano stamtąd kilkugodzinne pasmo informacyjne prowadzone przez Łukasza Sobolewskiego i Annę Bogusiewicz.

W czasie relacji pojawiła się wizualizacja ze statkiem przepływającym przez kanał. W mediach społecznościowym zwrócono uwagę, że statek ma na pokładzie dwa szeregi kontenerów, podczas gdy przez kanał, mający docelowo 5 metrów głębokości, będą mogły przepływać dużo mniejsze jednostki.

- Kochani, jest i pierwszy kontenerowiec. Czyżby z węglem? Z samochodami elektrycznymi? - spytano na profilu „Oglądam ‘Wiadomości’, bo nie stać mnie na dopalacze” relacjonującym propagandowe treści w TVP.

„Ruch jak na Kanale Sueskim”

Inauguracja przekopu była też najważniejszą informacją w niedzielnej „Panoramie” TVP. - Wczoraj uroczyste otwarcie, a dziś ruch jak na Kanale Sueskim - stwierdził w zapowiedzi Adam Krzykowski. Zaznaczył, że dla Elbląga otwiera to możliwość powrotu do sytuacji ze średniowiecza, gdy miasto było jednym z najważniejszych polskich portów.

Na pasku wyświetlono natomiast stwierdzenie: „Przekop z perspektywami”.

Większa część sobotniego wydania „Wiadomości” była prowadzona przez Danutę Holecką z miejsca przekopu. Pierwszych kilka materiałów dotyczyło tej inwestycji.

Według danych Nielsen Audience Measurement w sierpniu br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 256 854 widzów, a udział w rynku oglądalności - 4,89 proc., po wzroście rok do roku o 19,8 proc.

Telewizja Polska jest zdecydowanie najmniej wiarygodną z czołowych marek medialnych w Polsce. W sondażu na potrzeby tegorocznego raportu Reuters Institute zaufanie wobec niej wyraziło tylko 24 proc. respondentów (mniej niż w przypadku „Gazety Polskiej”, „Super Expressu” i „Faktu”), a nieufność - aż 49 proc.

W ub.r. przychody Telewizji Polskiej zwiększyły się o 7,2 proc. do 3,25 mld zł, a przy wzroście kosztów operacyjnych o 21,7 proc. do 3,12 mld zł zysk netto skurczył się ze 198,32 do 3,89 mln zł.

W planie finansowym na br. Telewizja Polska zapisała wzrost przychodów do 3,42 mld zł, zwiększyć mają się zarówno wpływy z reklam i sponsoringu, jak i rekompensaty abonamentowej. W górę pójdą też koszty energii i usług zewnętrznych, a ze sprzedaży obligacji skarbowych nadawca spodziewa się minimum 171 mln zł straty.

Dołącz do dyskusji: TVP o przekopie przez Mierzeję Wiślaną: jak Kanał Sueski, przepłynie kontenerowiec

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rs6
Spokojnie mogą zrobić animację, jak mijają się tam dwa lotniskowce, ciemny lud nie takie rzeczy kupował i prosił o jeszcze.
odpowiedź
User
AS
Kłamią z rana, w południe i wieczorem.
odpowiedź