SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Przemysł motoryzacyjny coraz chętniej reklamuje się w sieci

Producenci oraz dealerzy w Ameryce uważają wyszukiwarki za najefektywniejszy sposób reklamy internetowej.

 W tym roku z przewidzianych przez branżę motoryzacyjną 19,5 miliarda dolarów na reklamę, 14% czyli 2,69 miliarda wydanych zostanie w internecie. Przemysł motoryzacyjny jest największym reklamodawcą.

Reklama w wyszukiwarkach jest najbardziej efektywna dla branży motoryzacyjnej. Klienci decydujący się na zakup samochodu intensywnie korzystają z nich przygotowując się do zakupu. W ubiegłym roku firmy motoryzacyjne wydały 1,06 miliarda dolarów na reklamę w wyszukiwarkach, a w 2010 kwota wydawana w tym celu wyniesie 1,7 miliarda dolarów szacuje eMarketer.

„W 2006 roku producenci motoryzacyjni i dealerzy zamiast wydawać na reklamę w telewizji czy gazetach coraz chętniej decydowali się na marketing internetowy, który obejmuje zarówno wielkie portale, małe strony, wyszukiwarki jak i mobilną reklamę w telefonach komórkowych” powiedziała Lisa Phillips, analityk eMarketer.

Dołącz do dyskusji: Przemysł motoryzacyjny coraz chętniej reklamuje się w sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl