"Przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre" w kampanii Doliny Dobra
Z początkiem września marka Dolina Dobra zaprezentowała teaser kampanii promujący nowości w asortymencie: Parówki Dobre oraz Parówki 100% polskiej szynki. Teraz Dolina Dobra odsłania rozwinięcie akcji i prezentuje nowego brand hero.
Kreacje graficzne z teasera z zaczepnym hasłem „przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre” można było oglądać w telewizji, na outdoorach oraz działaniach digital.
Bohaterem najnowszego, 30-sekundowego spotu jest gospodarz, który przyłapuje na podjadaniu Parówek Dobrych tatę i syna. W trakcie kuchennych prac daje się jednak uwieść smakowi parówek, tak że postanawia ich nawet nie ugotować. Ostatecznie jednak bitwę o parówki wygrywa chłopiec.
- Zależało nam na stworzeniu kreacji, która w humorystyczny i ciekawy dla odbiorcy sposób zaprezentuje nasz produkt i podkreśli jego atuty: smak i bezprecedensową jakość. Jak pokazał teaser, kampanii, pomysł ten był strzałem w dziesiątkę i tym samym zainteresowaliśmy konsumentów, którzy w prywatnych wiadomościach niejednokrotnie pytali, czemu marka przeprasza - podkreśla Zbigniew Wysocki, marketing director Goodvalley, producenta marki Dolina Dobra
„Przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre”
Działania reklamowe pod marką Dolina Dobra dedykowane Parówkom Dobrym oraz Parówkom 100% polskiej szynki rozpoczęły się już 1 września od billboardaów i w krótkich spotów video.
Od 15 września można oglądać główny trzon działań reklamowych Doliny Dobra. Pełnowymiarowa kampania oparta o jest o spot wideo, emitowany w telewizji, digitalu oraz działaniach OOH oraz niestandardowych. Spot, którego bohaterem jest tata i syn będzie można oglądać do 9 października we wszystkich, głównych stacjach telewizyjnych.
Autorem idei kreatywnej jest agencja BBDO, za działania digitalowe oraz zakup mediów odpowiada MediaHub, nową identyfikacją wizualną stworzyła agencja czteryczwarte, natomiast działania PR prowadzi agencja 24/7 Communication.
Dołącz do dyskusji: "Przepraszamy, że nasze parówki są tak dobre" w kampanii Doliny Dobra