“Przyjaciółka” droższa od sierpnia
Wydawnictwo Edipresse Polska podnosi cenę kolejnego swojego dwutygodnika poradnikowego. Od numeru, który ukazał się 4 sierpnia br., “Przyjaciółka” kosztuje 1,10 zł, czyli o 11 groszy więcej niż dotychczas.
- Decyzja o zmianie ceny związana jest z podwyżką kosztów dystrybucji oraz papieru - podaje wydawca w komunikacie. W połowie lipca podniósł on cenę “Pani Domu” o 10 groszy do 0,99 zł. Przyczyny zmiany ceny tego tytułu była takie same jak w przypadku “Przyjaciółki”.
Nakład najnowszego wydania “Przyjaciółki” wynosi 608 tys. egz. Oprócz mutacji podstawowej, w sprzedaży dostępne są również wersje z dodatkami - z książeczką kulinarną w cenie 2,99 zł, z książką “Smaczne dania pełne witamin” w cenie 4,99 zł oraz z notesikiem-pamiętnikiem za 3,98 zł. W numerze znalazł się m.in. konkurs wakacyjny.
Zmianie ceny dwutygodnika towarzyszy kampania reklamowa w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TV 4, Polsat 2, TVN, TVN 7, Zone Reality, Zone Romantica, Club TV). Spot przygotował dział marketingu wydawcy przy współpracy ze studiem Marcina Fedisza. Media zakupił ZenithOptimedia.
Dołącz do dyskusji: “Przyjaciółka” droższa od sierpnia