„Puls Biznesu” drożeje o 50 groszy
Z początkiem stycznia cena egzemplarzowa „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska) rośnie z 7,50 do 8 zł.
Podwyżka dotyczy egzemplarzy „Pulsu Biznesu” sprzedawanych w kioskach i salonikach prasowych. W ten sposób dystrybuowana jest zdecydowana mniejszość nakładu dziennika, większość jest sprzedawana w prenumeracie.
To kolejna podwyżka ceny „Pulsu Biznesu”. Z początkiem 2020 roku dziennik zdrożał z 50 groszy, a z początkiem ub.r. - o kolejne 50 groszy.
Według danych Polskich Badań Czytelnictwa we wrześniu ub.r. średnie rozpowszechnianie płatne razem „Puls Biznesu” wynosiło 12 180 egz., o 15,04 proc. więcej niż rok wcześniej. To największy wzrost wśród dzienników ogólnopolskich.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
W 2020 roku Bonnier Business Polska, który oprócz „Pulsu Biznesu” wydaje grupę serwisów internetowych na czele z PB.pl i Bankier.pl, zanotował spadek przychodów o 12,1 proc. do 55,94 mln zł i zysku netto z 3,13 do 1,06 mln zł.
Zdrożało kilka innych dzienników
Od początku stycznia więcej trzeba będzie zapłacić za „Gazetę Wyborczą”. We wtorki, środy i czwartki dziennik drożeje z 3,99 do 4,99 zł, a w piątki - z 5,99 do 6,99 zł.
Z początkiem grudnia 2021 roku wzrosły ceny egzemplarzowe dzienników „Rzeczpospolita” i „Parkiet”. Wydająca je spółka Gremi Media uzasadniła to m.in. skokową podwyżką cen papieru.
W październiku podwyższono ceny „Dziennika Gazety Prawnej”, a w połowie listopada podrożał „Tygodnik Powszechny”.
Dołącz do dyskusji: „Puls Biznesu” drożeje o 50 groszy