SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pytanie na śniadanie” kontra „Dzień dobry TVN”. Który program wygrał w lutym?

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w lutym br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupach komercyjnych 16-49 i 20-54 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz podczas debiutu w „Pytaniu na śniadanie”; fot. TVP/Screen Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz podczas debiutu w „Pytaniu na śniadanie”; fot. TVP/Screen

W lutym 2024 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 362 tys. osób przy 7,69 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. „Pytanie na śniadanie” rozpoczyna się codziennie o godz. 7.30. Magazyn TVP2 miał o 89 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. To największy spadek w zestawieniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 339 tys. osób, co przełożyło się na 7,26 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 377 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,30 proc.), co oznacza spadek o 37 tys. oglądających. „Dzień dobry TVN” aktualnie oglądać można o godz. 7.45 (w lutym ub.r. magazyn startował o 8.00).

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W lutym 2024 roku jego widownia wyniosła 172 tys. osób, a jego udział - 7,12 proc. Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 38 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w lutym br. miał 140 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 6 tys. oglądających).

Drugie było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 39 tys. do 108 tys. oglądających - największy w zestawieniu), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (kosmetyczna strata do 59 tys. widzów).

Dane dla grupy 20-54.

TVP wymieniła wszystkich prowadzących „Pytania na śniadanie”

Telewizja Polska postanowiła w trybie nagłym wymienić gospodarzy „Pytanie na śniadanie”. To decyzja nowej szefowej morning-show Kingi Dobrzyńskiej, która kieruje programem od początku stycznia br. Do 18 stycznia br. śniadaniowy program TVP prowadzili: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, Tomasz Wolny i Ida Nowakowska, Robert Koszucki i Małgorzata Opczowska, Tomasz Kammel i Izabella Krzan, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora oraz Anna Popek i Robert Rozmus.

Z kolei od piątku, 19 stycznia br. w „Pytaniu na śniadanie” w tych rolach pojawiają się takie duety, jak: Beata Tadla i Tomasz Tylicki, Klaudia Carlos i Robert El Gendy, Joanna Górska i Robert Stockinger, Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz oraz Katarzyna Pakosińska i Piotr Wojdyło.

Aktualnie „Dzień dobry TVN” prowadzą na zmianę cztery pary gospodarzy: Dorota Wellman i Marcin Prokop, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Ewa Drzyzga i Krzysztof Skórzyński oraz nowy duet - Anna Senkara i Sandra Hajduk-Popińska, który prowadzi magazyn od początku grudnia ub.r.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” kontra „Dzień dobry TVN”. Który program wygrał w lutym?

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pop
Nie oglądam Pytania na śniadanie
18 5
odpowiedź
User
Mim
W komercyjnej zjazd o ponad 2% niezle...
14 6
odpowiedź
User
Kinga
Czyli PnŚ traci tok do roku 20-25% zależnie od grupy. Widać likwidatorzy z Zielińskim wzięli się do pracy!
26 7
odpowiedź