SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Q&A Consulting wspiera launch nowej marki Naturals

Agencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR nowej marki chipsów Naturals należącej do koncernu The Lorenz Bahlsen Snack-World.

W ramach wygranego przetargu agencja Q&A Consulting przeprowadzi działania PR zgodnie z przygotowaną strategią. Celem aktywności będzie budowanie świadomości nowej marki i wywołanie pozytywnych emocji wśród konsumentów. Przetarg na działania PR został rozpisany w listopadzie, brały w nim udział 3 agencje.

Działania PR prowadzone przez Q&A Consulting obejmą media lifestylowe, opiniotwórcze oraz handlowe. Na początku marca w Warszawie odbędzie się również event nawiązujący do filozofii produktów wellness z udziałem Polskiego Teatru Tańca z Poznania.

Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszyć będzie również intensywna kampania reklamowa w TV, Internecie, w prasie handlowej i mediach kobiecych m.in. Claudia, Twój Styl, Olivia, Viva, Avanti, Focus, Logo, Glamour, Elle, czy Uroda. Działania wspierające launch produktu zostały zaplanowane na 6 miesięcy.

Dołącz do dyskusji: Q&A Consulting wspiera launch nowej marki Naturals

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl