Q&A Consulting wspiera launch nowej marki Naturals
Agencja Q&A Consulting wygrała przetarg na obsługę PR nowej marki chipsów Naturals należącej do koncernu The Lorenz Bahlsen Snack-World.
W ramach wygranego przetargu agencja Q&A Consulting przeprowadzi działania PR zgodnie z przygotowaną strategią. Celem aktywności będzie budowanie świadomości nowej marki i wywołanie pozytywnych emocji wśród konsumentów. Przetarg na działania PR został rozpisany w listopadzie, brały w nim udział 3 agencje.
Działania PR prowadzone przez Q&A Consulting obejmą media lifestylowe, opiniotwórcze oraz handlowe. Na początku marca w Warszawie odbędzie się również event nawiązujący do filozofii produktów wellness z udziałem Polskiego Teatru Tańca z Poznania.
Wprowadzeniu produktu do sprzedaży towarzyszyć będzie również intensywna kampania reklamowa w TV, Internecie, w prasie handlowej i mediach kobiecych m.in. Claudia, Twój Styl, Olivia, Viva, Avanti, Focus, Logo, Glamour, Elle, czy Uroda. Działania wspierające launch produktu zostały zaplanowane na 6 miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Q&A Consulting wspiera launch nowej marki Naturals