Radio PiN: w wiosennej ramówce więcej biznesu i kultury
Radio PiN wprowadza do swojej wiosennej ramówki więcej audycji poświęconych biznesowi. Obszerniejsza będzie także oferta kulturalna stacji.
Radio PiN rozszerzyło współpracę z Gremi Media, czego efektem jest poniedziałkowy program poranny "7 dni na biznes" (od 07:00 do 10:00), współprowadzony przez redaktora naczelnego stacji Bartka Wejmana i Cezarego Szymanka, redaktora naczelnego "Bloomberg Businessweek Polska", a także nadawane od wtorku do piątku "Studio Specjalne Radia PiN" w "Rzeczpospolitej", w którym publicyści gazety komentują na antenie radia bieżące wydarzenia (Michał Szułdrzyński - wtorek, Bogusław Chrobota - środa, Jakub Kurasz - czwartek, Bartosz Marczuk - piątek). Z kolei we współpracy z "Gazetą Giełdy Parkiet" od poniedziału do piątku po 9:30, 12:30 i 17:50 realizowane jest "Studio Giełdowe Radia PiN".
Jeśli chodzi o kulturę, w każdy piątek po 17:00 na antenie Radia PiN nadawany będzie magazyn kulturalny “Niezła sztuka”, prowadzony przez Agnieszkę Horaczy. W programie znajdą się wywiady z artystami, przegląd sztuk teatralnych, wystaw i koncertów w miastach, które stacja obejmuje swoim zasięgiem.
W sobotę o godz. 11:00 pojawi się poświęcona literaturze audycja “Słowa kluczowe”, a w niej wywiady z autorami, recenzje i rekomendacje wybranych pozycji książkowych.
Natomiast w ramach współpracy z Audioteką, od poniedziałku do piątku po godz. 18:30 (od 11 marca br.) - w ramach pasma "Biznes Inspiracje" - na antenie Radia PiN czytane będą audiobooki biznesowe. Pierwszą pozycją będzie "Jednym Kliknięciem", historia Jeffa Bezosa i Amazon.com, a po północy będzie można usłyszeć "Diunę" Franka Herberta.
Z danych Radio Track wynika, że w IV kwartale ub.r. udział w rynku Radia PIN wyniósł 0,2 proc. (dowiedz się więcej).
Dołącz do dyskusji: Radio PiN: w wiosennej ramówce więcej biznesu i kultury