Cytaty z optymistycznych przebojów w reklama Radia Złote Przeboje
Radio Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory) prowadzi na antenie nową akcję „Łączy nas muzyka”. Polega na puszczaniu optymistycznych przebojów i ma na celu zadbanie o dobre nastroje słuchaczy w czasie przedłużającej się izolacji społecznej. Wspiera to kampania billboardowa i autopromocja rozgłośni.
Akcja i towarzyszący jej konkurs potrwają do końca maja. - "Wszystko się może zdarzyć, gdy głowa pełna marzeń", "...poczuj się swobodnie", "Zróbmy więc prywatkę, jakiej nie przeżył nikt" - takie przeboje od zawsze gramy na antenie Radia Złote Przeboje. Teraz są one jeszcze ważniejsze, bo przekonują, że wbrew okolicznościom, możemy zachować dobry humor. Jesteśmy z naszymi słuchaczami. Razem z takimi gwiazdami, jak Anita Lipnicka, Marek Kościkiewicz z De Mono, Piotr Kupicha z zespołu Feel, Muniek Staszczyk z T.Love i Krzysztof Jaryczewski z Oddziału Zamkniętego będziemy ich przekonywać, że damy radę - mówi Jarosław Barwiak, dyrektor programowy Radia Złote Przeboje.
W konkursie słuchacze wygrywają limitowane plecaki z gadżetami od Radia Złote Przeboje. Aby wziąć udział w zabawie, trzeba się do niej zgłosić przez specjalny formularz na stronie internetowej radia. Akcja i konkurs reklamowane są na billboardach z cytatami z piosenek, które pojawiły się na nośnikach AMS w miastach nadawania Radia Złote Przeboje, a także w internecie (na serwisach: Onet.pl i Wp.pl). Kreacje prezentują fragmenty tekstów piosenek, znanych z anteny stacji, z podnoszącym na duchu przekazem.
Działania, które potrwają od połowy do końca maja, zaplanował i przygotował dział promocji GRA. Akcję "Łączy nas muzyka" i antenowy konkurs wspiera też promocja na antenie stacji, na zloteprzeboje.pl oraz na profilu stacji na Facebooku.
Według badania Radio Track od lutego do kwietnia br. Radio Złote Przeboje miało 3 proc. udziału w rynku słuchalności.
Dołącz do dyskusji: Cytaty z optymistycznych przebojów w reklama Radia Złote Przeboje