Rafał Oracz przejął od Ad.Netu udziały w OMG Poland
Online Media Group Poland nie jest już związana kapitałowo z Ad.Netem. Dzięki temu firma mogła odzyskać płynność finansową.
Online Media Group Poland, firma specjalizująca się w internetowym marketingu afiliacyjnym, już w lipcu br. odłączyła się od struktur Internet Group. Teraz udziały w OMG Poland należące do Ad.Netu, sieci reklamowej kontrolowanej przez Internet Group, przejął Rafał Oracz, CEO OMG. Dzięki temu firma mogła zostać dokapitalizowana przez udziałowców i ostateczne oddłużona.
– Jestem przekonany, że odzyskanie płynności finansowej przez OMG Poland pozwoli na kontynuację utrzymującego się od kilku miesięcy wzrostu przychodów i w krótkim czasie na dołączenie do liderów rynku – deklaruje Oracz. Przypomnijmy, że firma, należąca do brytyjskiej sieci OMG Network, została uruchomiona w Polsce w połowie 2008 roku przez Ad.Net (więcej o tym).
Dołącz do dyskusji: Rafał Oracz przejął od Ad.Netu udziały w OMG Poland