Rafał Pasieka: z Instytutu Pamięci Narodowej na szefa marketingu w PKN Orlen
Rafał Pasieka pełni funkcję dyrektora wykonawczego ds. marketingu w koncernie paliwowym PKN Orlen - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Poprzednio przez wiele lat stanowisko to zajmował Leszek Kurnicki.
Do lutego br. funkcję dyrektora wykonawczego ds. marketingu w PKN Orlen pełnił Leszek Kurnicki. W firmie pracował od 2008 roku, odszedł za porozumieniem stron.
Biuro prasowe Orlenu nie odpowiedziało na nasze pytania dotyczące dotychczasowej kariery zawodowej Rafała Pasieki. Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że Pasieka ostatnio był dyrektorem biura administracyjno-gospodarczego w Instytucie Pamięci Narodowej. Poprzednio przez kilka lat był zastępcą prezesa w spółce Ciech SA (od 2006 roku). Wcześniej od 2003 roku pracował też w biurze zamówień publicznych w Urzędzie Miasta Warszawa. Kierował również biurem zarządcy komisarycznego Warszawy. W Orlenie już kiedyś pracował, w biurze zamówień publicznych.
W swojej karierze związany był również z takimi firmami, jak Dressta (dystrybutor maszyn budowlanych), Daewoo Handels i LTP Polska.
Od lutego br. wiceprezesem Orlenu ds. korporacyjnych jest Mirosław Kochalski, który wcześniej pracował w wielu firmach równocześnie z Rafałem Pasieką. Gdy Pasieka był wiceprezesem Ciechu, prezesem był Kochalski. Gdy ten kierował Biurem Zamówień Publicznych w Urzędzie Miasta Warszawy - Pasieka był pracownikiem tego wydziału. Gdy Kochalski został zarządcą komisarycznym w stołecznym magistracie, Pasieka kierował jego biurem. Kiedy wcześniej Pasieka był zatrudniony w biurze zamówień publicznych Orlenu, Kochalski był jego dyrektorem.
Dołącz do dyskusji: Rafał Pasieka: z Instytutu Pamięci Narodowej na szefa marketingu w PKN Orlen