Ranking gwiazd śledzi co siódmy Polak
Nowy program rozrywkowy Polsatu "Ranking gwiazd" śledzi średnio 1,7mln osób. Format zapewnia stacji 13,45 proc. udziału w rynku.Liderem pasma 19.30 - 20.00 jest jednak TVP1, emitująca"Wiadomości" (4,3 mln widzów, 34,06 proc. udziału).
"Ranking gwiazd" radzi sobie lepiej w komercyjnej grupiedocelowej. Program ma w niej 15,43 proc. udziału w rynku. Najwięcejwidzów jak dotąd oglądało odcinek programu wyemitowany 13 września- 1,9 mln (14,77 proc. udziału) - wynika z danych AGB Nielsen MediaResearch przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
AGB Nielsen Media Research | Grupa 4+ | 16-49 | ||
POLSAT | DATA | AMR | SHR% | SHR% |
RANKINGGWIAZD | 14-09-2008 | 1686114 | 11,37% | 14,85% |
RANKINGGWIAZD | 13-09-2008 | 1902378 | 14,77% | 16,23% |
RANKINGGWIAZD | 07-09-2008 | 1678967 | 12,99% | 14,30% |
RANKINGGWIAZD | 06-09-2008 | 1459089 | 15,57% | 17,04% |
Średnia | 1681720 | 13,45% | 15,43% |
Polsat w trakcie emisji programu jest stacją czwartego wyboru.Liderem jest TVP1 ("Wiadomości 34,06 proc. udziału). Druga pozycjaprzypada TVN (między innymi "Pogoda" i "Uwaga", 18,35 proc.udziału), trzecia zaś Dwójce ( programy rozrywkowe, 14,46 proc.udziału).
Polsat - dzięki "Rankingowi gwiazd" - w dwa pierwsze weekendywrześnia w paśmie 19.30 - 20.00 oglądało ponad 600 tys. osób więcejw stosunku do analogicznego okresu w 2007 roku. Udział w rynkustacji spadł jednak o 2,6 punktu procentowego.
Nina Terentiew, dyrektor programowa Polsatu, jest na razieusatysfakcjonowana wynikami show.
- Emitujemy program w bardzo trudnym paśmie. Widzowie pomałupoznają format, myślę że jego ratingi będą rosły - mówi dla portaluWirtualnemedia.pl. Decyzja o kontynuacji "Rankingu gwiazd" zapadniejednak dopiero pod koniec sezonu.
"Ranking gwiazd" to format w którym 10 znanych kobiet (gwiazdtelewizji, teatru i filmu) odpowiada na trudne, dowcipne a czasamizłośliwe pytania. Te same pytania zadawane są wcześniej 100mężczyznom, a na podstawie ich odpowiedzi tworzone są rankingi,które zostają zaprezentowane w programie. Gwiazdy mogą porównać to,co same o sobie myślą z opinią swoich koleżanek oraz ze swoimwizerunkiem funkcjonującym wśród Polaków. Producentem programu jestfirma Rochstar.
Dołącz do dyskusji: Ranking gwiazd śledzi co siódmy Polak