Nadawca Red Carpet TV i Red TOP TV wchodzi na giełdę
4 października na bocznym rynku warszawskiej giełdy zadebiutuje firma Red Carpet Media Group, nadawca kanałów Red Carpet TV i Red TOP TV oraz platformy streamingowej Red Go. W ub.r. osiągnęła 6,84 mln zł przychodów i 2,13 mln zł zysku netto.
Zgodnie z uchwałą Giełdy Papierów Wartościowych do obrotu na bocznym rynku NewConnect trafi 415 tys. akcji Red Carpet Media Group z serii A i 50 tys. z serii B.
Walory stanowiące 70,7 proc. kapitału i głosów na walnym zgromadzeniu spółki ma Leszek Kułak, 5,06 proc. - Renata Nowicka-Kułak (oboje są członkami jej rady nadzorczej), a 23,24 proc. - pozostali akcjonariusze. W kapitale zakładowym firmy jest 8,45 mln zł.
Mocno w górę wpływy i zysk Red Carpet Media Group
Red Carpet Media Group zarabia głównie z dystrybucji swoich kanałów Red Carpet TV i Red TOP TV. W ub.r. łączne przychody spółki wzrosły z 3,82 do 6,84 mln zł, z czego te od operatorów telewizyjnych - z 2,43 do 5,02 mln zł.
Natomiast przychody ze sprzedaży czasu reklamowego zwiększyły się z 678,9 do 939,3 tys. zł, a ze sprzedaży treści wideo - z 710,9 do 879,4 tys. zł.
W czerwcu firma uruchomiła platformę streamingową Red Go.
Zysk EBITDA firmy w ujęciu porównawczym wzrósł w ub.r. ze 177,5 do 622,9 tys. zł, a zysk netto - ze 129,3 tys. zł do 2,13 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Nadawca Red Carpet TV i Red TOP TV wchodzi na giełdę