SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy w RMF FM drożeją o 4,4 proc.

Grupa RMF ogłosiła cennik reklamowy na okres marzec–czerwiec. Spoty w RMF FM są w nim średnio o 4,4 proc. droższe niż obecnie.

Grupa RMF podwyżkę cen reklam w RMF FM uzasadnia rosnącymi wskaźnikami słuchalności tej stacji. Na potwierdzenie nadawca przypomina wyniki badania Radio Track za 2010 rok, w którym RMF FM osiągnęło rekordowe 27,3 proc. udziału w polskim rynku radiowym (zobacz wyniki wszystkich stacji).

W nowym cenniku RMF FM najdroższe dla reklamodawców jest pasmo 8:00–10:00 od środy do piątku. Emisja wtedy spotu kosztuje 20,5 tys. zł (wszystkie kwoty netto dla reklam 30-sekundowych). Za nadanie reklamy o tej porze w poniedziałek lub wtorek trzeba zapłacić 18 tys. zł. Więcej niż 15 tys. zł kosztują jeszcze spoty w paśmie od 7:00 do 8:00 – dokładnie 17,9 tys. zł (przy emisji w środę, czwartek lub piątek) i 16,2 tys. (emisja w poniedziałek lub wtorek). Natomiast reklama w żadnym z weekendowych pasm RMF FM nie kosztuje więcej niż 9 tys. zł.

W związku z podwyżką cen reklam w RMF FM droższe są również pakiety, w skład których wchodzi ta stacja. I tak chociażby ceny pakietu RMF 3D wzrosły o 3,3 proc.

Grupa RMF podkreśla przy tym, że i tak lepiej kupować reklamy w pakietach niż osobno w składających się na nie rozgłośniach. W przypadku RMF 3D różnica w nowej ofercie wynosi 10 proc., w RMF na MAXXXa – 8 proc., a w RMF z Klasą – 4 proc.

Ogłoszony właśnie cennik dotyczy okresu od 28 lutego do 26 czerwca br. Szczegółowa oferta jest dostępna na stronie www.gruparmf.pl.
 

Dołącz do dyskusji: Reklamy w RMF FM drożeją o 4,4 proc.

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ktoś
Jak zawsze bełkotliwe tłumaczenie. Nie ma uzasadnienia dla podwyżek innego niż to, że trzeba więcej zarabiać. Jak inaczej więcej zarobić mając przepełnione bloki ?
0 0
odpowiedź
User
przem
To, że mają najwyższą słuchalność nie podlega dyskusji, to fakt. To, że podnoszą w związku z tym ceny reklam jest zupełnie normalne. Natomiast redaktorek z WM mógłby nie tworzyć nowych nieistniejących stacji radiowych RMF Z Klasą? Rozumiem, ze RMF Classic. Pozdrawiam z Grodu Kraka.
0 0
odpowiedź
User
damian
Jaką najwy zszą słuchalność, chyba w Krakowie, zresztą co Krakusy mogą słuchać, jak dla mnie to mało inteligentne miasto
0 0
odpowiedź