SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowa oglądalność „Policjantek i policjantów”. Serial śledziło 2 mln widzów

Siódmy sezon „Policjantek i policjantów” oglądało średnio 2 mln widzów, o 410 tys. osób więcej niż piąta seria pokazywana rok temu. Czwórka w czasie jego emisji m.in. wygrała walkę o widza z Polsatem, TVP1 i TVP2, a wpływy z reklam wyniosły 40,68 mln zł.

Telewizyjna Czwórka siódmą edycję hitowej produkcji „Policjantki i policjanci” pokazywała od poniedziałku do piątku o godz. 19.00, w okresie od 4 września do 1 grudnia br.

Średnia widownia właśnie zakończonej serii wyniosła 2 mln osób. Przełożyło się to na 14,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Jeszcze wyższe wyniki „Policjantki i policjanci” notowały wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział serialu wyniósł 16,38 proc., a w DVB-T 16-49 - 16,05 proc.

Dla porównania, średnia widownia całego piątego sezonu produkcji, emitowanego jesienią ub.r., wyniosła 1,59 mln osób. Oznacza to, że serial zyskał 410 tys. widzów.

Oglądalność produkcji rosła z sezonu na sezon. Pierwszą serię, emitowaną jesienią 2014 roku, śledziło 817 tys. widzów.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek serii, pokazany 2 listopada br. Oglądało go 2,52 mln osób.

TV4 w paśmie nadawania właśnie zakończonego sezonu serialu zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma był TVN z 16,70 proc., a gorzej od Czwórki z głównych stacji wypadły: TVP1 (12,11 proc.), Polsat (9,92 proc.) i TVP2 (7,62 proc.).

Warte odnotowania są tutaj udziały dwóch największych konkurentów Czwórki - wynik TVN7 wyniósł 2,81 proc., a TV Puls - 1,94 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej TV4 była trzecia. Z kolei w grupie widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej (zarówno w DVB-T 4+ jak i DVB-T 16-49) stacja zajęła pierwsze miejsce.

Produkcja miała zdecydowanie wyższe wyniki, niż średnia oglądalność Czwórki. Na przykład w pierwszym półroczu br. średni udział stacji wśród wszystkich widzów wyniósł 4,04 proc. (4,19 proc. w grupie komercyjnej).

Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków siódmego sezonu wyniosły 40,68 mln zł. Dla porównania piąty sezon zarobił z reklam 22,48 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Policjantki i policjanci” to serial opowiadający o życiu i pracy policjantów z wydziału prewencji. Realizowany jest on we Wrocławiu, a jego producentem wykonawczym jest ATM Grupa.

Dołącz do dyskusji: Rekordowa oglądalność „Policjantek i policjantów”. Serial śledziło 2 mln widzów

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nicko
Serial śledziły dwa miliony, a nie śledziło.
0 0
odpowiedź
User
Mac
Bitcoin rośnie i rośnie, więc najwyższy czas zainwestować. Dla tych którzy ciągle się wahają możliwe jest zarabianie bitcoinów z zamian za wpisywanie kodów CAPTCHA.
Najepszym serwisem tego typu jest Freebitco. Co godzinę w zamian za wpisanie kodu możliwe jest wylosowanie pewnej ilości bitcoinów. Maksymalna kwota do wygrania w każdym losowaniu to 200 $ !
Można również spróbować pomnożyć wylosowane bitcoiny w mini kasynie.
Konto można założyć tutaj --> https://goo.gl/ZZmgVL
0 0
odpowiedź
User
Staszek
Absolutnie kosmiczne wyniki tego serialu. I co najważniejsze każda kolejna seria ma więcej widzów.
0 0
odpowiedź