Remington przekonuje „Bądź sobą po swojemu”
Pod hasłem „Bądź sobą po swojemu” trwa kampania reklamowa produktów do pielęgnacji i stylizacji włosów Remington.
Nową kampanię przygotowano w ramach odświeżenia strategii marki. Nawiązuje ona do Nowego Jorku - miasta skąd pochodzi Remington. W nową strategię wpisane są takie wartości jak indywidualizm, optymizm i pragnienie bycia sobą.
Wyrazem nowej strategii jest 30-sekundowy spot reklamowy, w którym promowane są produkty z linii Keratin Protect - suszarka, prostownica, lokówki i szczotki. Reklama emitowana jest w TVN, Polsacie, TTV, TLC i inne stacjach telewizyjnych. Ponadto, marka jest sponsorem programu "Top Model" w TVN.
Komunikację wspierają reklamy w digitalu oraz cykl warsztatów z asertywności dla kobiet. W kilku miastach Polski poprowadzi je Katarzyna Hajduga, trenerka mentalna i coach.
Za komunikację kampanii odpowiada agencja magnifiCo marketing&PR Consultants. Planowanie i zakup mediów powierzono Value Media.
Dołącz do dyskusji: Remington przekonuje „Bądź sobą po swojemu”