Ringier Axel Springer Polska wprowadza pakiety reklamowe na tablety
W ofercie biura reklamy Ringier Axel Springer Polska pojawiły się pakiety obejmujące wydania na tablety trzech tytułów - tygodnika “Newsweek Polska”, miesięcznika biznesowego “Forbes” i miesięcznika “Auto Świat Magazyn”.
- Rynek urządzeń mobilnych szybko się rozwija, podobnie jak nasze portfolio wydań na tablety. Oferta pakietowa to nasza odpowiedź na coraz większe zainteresowanie reklamodawców multimedialnymi kampaniami na te urządzenia - mówi Małgorzata Cetera Bulka, dyrektor sprzedaży prasy w biurze reklamy Ringier Axel Springer Polska.
W ramach pakietu dostępna jest emisja reklamy w każdym z trzech wydań na tablety (“Newsweek Polska”, “Forbes” i “Auto Świat Magazyn”) w jednym z trzech formatów. Są to full page statyczny w cenie 21,1 tys. złotych, full page wideo za 27,2 tys. złotych i kosztujący 30,1 tys. złotych full page multimedialny. Warunkiem skorzystania z pakietu jest realizacja kampanii we wszystkich trzech tytułach w okresie do czterech tygodni od emisji reklamy w pierwszym wydaniu.
“Newsweek” w wersji na tablety dostępny jest od października 2010 roku, a “Forbes” od kwietnia 2011 roku. W listopadzie 2012 roku w portfolio wydawnictwa znalazł się wydawany co miesiąc na tablety “Auto Świat Magazyn”, zawierające najciekawsze materiały z numerów tygodnika “Auto Świat”, które ukazały się w danym miesiącu.
Sprzedażą oferty pakietowej na tablety zajmują się zespoły sprzedażowe “Newsweeka”, “Forbesa” i “Auto Świata”.
Dołącz do dyskusji: Ringier Axel Springer Polska wprowadza pakiety reklamowe na tablety