Rozmowa samochodów reklamuje ubezpieczenia w Warcie (wideo)
W telewizji, internecie i na outdoorze rozpoczęła się kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych oferowanych przez Wartę. Akcję przygotowały firmy G7, Film Reaktor i Starcom.
Bohaterami nowej reklamy Warty są dwa auta, które w humorystyczny sposób opowiadają o swoich weekendowych przygodach drogowych. Taki przekaz ma podkreślać, że oferta ubezpieczeń komunikacyjnych w Warcie obejmuje likwidację szkody w trakcie jednej rozmowy telefonicznej oraz korzystanie z rozległej sieci warsztatów.
- Przy wyborze ubezpieczyciela kluczowe znaczenie dla klienta mają dwie kwestie – cena produktu i jakość obsługi likwidacyjnej. W poprzednich kampaniach Warta promowała przede wszystkim konkurencyjną systemy zniżek, obniżony próg składki minimalnej itp. Cały czas utrzymujemy tę ofertę, ale tym razem zdecydowaliśmy się wyeksponować w reklamie ten drugi ważny aspekt: szybką i fachową pomoc klientom - opisuje Boguslawa Potacka, dyrektor departamentu marketingu TUiR Warta.
Kampania reklamowa - zaplanowana na niecałe dwa miesiące - obejmuje telewizję (TVN, TVP 1, TVP 2, Polsat i kanały tematyczne), internet (m.in. Onet.pl, WP.pl, otoMoto.pl, MotoGratka.pl, Trader.pl, Money.pl, Google) oraz outdoor i BTL (reklamy w centrach handlowych i na autobusach w dużych miastach). Spot na potrzeby akcji wyreżyserował Michał Bulik, a wyprodukował dom produkcyjny Film Reaktor. Strategię i kreację kampanii opracowała agencja G7, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: Rozmowa samochodów reklamuje ubezpieczenia w Warcie (wideo)