SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rozmowy staruszków przed telewizorem reklamują GigaNagrywarkę w Netii (wideo)

Netia rozpoczęła kampanię reklamującą wprowadzoną właśnie usługę GigaNagrywarka. Bohaterami reklam - przygotowanych przez firmy Brasil, Carat Polska i Value Media - jest trzech staruszków prowadzących zabawne rozmowy przed telewizorem.

W reklamach GigaNagrywarki, wprowadzonej właśnie do oferty przez Netię (więcej na ten temat), trzech pensjonariuszy domu spokojnej starości prowadzi przed telewizorem zabawne dialogi, odnoszące się do najważniejszych zalet promowanej usługi, przede wszystkim możliwości jednoczesnego nagrywania nieograniczonej liczby programów z telewizji i przechowywania ich na dysku sieciowym.

W osobnym spocie reklamowana jest promocja, w ramach której za Telewizję Osobistą przez pół roku płaci się tylko złotówkę miesięcznie.

Akcja reklamowa jest prowadzona od 16 kwietnia w telewizji i internecie.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

Kreacją reklam zajęła się agencja Brasil, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (telewizja) i Value Media (internet).

  • Więcej informacji:
  • Netia

Dołącz do dyskusji: Rozmowy staruszków przed telewizorem reklamują GigaNagrywarkę w Netii (wideo)

32 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Narcyz Mieczysław Dąbrowski
Nie podoba mi się. W sposób uwłaczający traktuje starsze osoby. Trochę więcej szacunku panowie i panie z Brasil, Carat Polska i Value Media. Przypominam, że wszyscy będziemy kiedyś starzy!
0 0
odpowiedź
User
Ew112
A ja uwazam że reklama i kreacje panów są super,tylko prosze o podanie nazwisk aktorów ,bo znam twarze tylko nie wiem gdzie je umiejscowic jakies 40-50 lat temu,pozdrawiam.
0 0
odpowiedź
User
starzec
Nic nie uwłacza. Super reklama. Sam mam już ponad 50... I wiem, o co chodzi;)))
0 0
odpowiedź