„Ruch to radość” w reklamie Coca-Coli (wideo)
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa Coca-Coli pod hasłem „Ruch to radość”. Akcję przygotowały firmy McCann Warsaw i Starcom.
Nowa reklama Coca-Coli podkreśla wartość ruchu w codziennym życiu oraz radość, jaką dają nawet najmniejsze i najbardziej oczywiste aktywności. W spocie pokazywane są m.in. taniec, spacery, zabawy z najbliższym oraz prace w domu i ogrodzie.
- Od początku swojej działalności w Polsce Coca-Cola bardzo konsekwentnie wspiera oraz promuje sport wśród Polaków, a szczególnie wśród młodzieży - podkreśla Tomir Kaczmarek, dyrektor marketingu w Coca-Cola Poland Services. - Uważamy, że regularna aktywność fizyczna zapewnia nam wszystkim nie tylko zdrowie, ale również poprawia samopoczucie, pozwala dbać o właściwą wagę, sprawia dużo radości i buduje poczucie wspólnoty - dodaje.
Spot pod hasłem „Ruch to radość” od 22 kwietnia jest emitowany w kanałach TVN, Polsatu i Discovery. Kampania potrwa do połowy maja.
Adaptacją reklamy na polski rynek zajęła się agencja McCann Warsaw, a media kupił dom mediowy Starcom.
Dołącz do dyskusji: „Ruch to radość” w reklamie Coca-Coli (wideo)