SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

WOW na targach MIPTV chce sprzedać "RuPaul’s Drag Race" na kolejne rynki

Firma producencka World of Wonder (WOW) planuje wykorzystać nadchodzące targi telewizyjne MIPTV w Cannes do sprzedaży praw do formatu "RuPaul’s Drag Race" w kolejnych krajach.

"RuPaul’s Drag Race" to reality show, w którym uczestnicy rywalizują o tytuł najciekawszej i najbardziej utalentowanej drag queen oraz nagrody.

Oryginalna, amerykańska wersja formatu liczy sobie już 14 sezonów. Licencję na jej pokazywanie wykupiono w ponad 190 krajach. Powstało także sześć lokalnych edycji formatu (w Kanadzie, Hiszpanii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Australii i Tajlandii) oraz formaty spin-off takie jak "Untucked", "Drag Race All Stars", "Celebrity Drag Race" i "Drag Race vs The World".

Targi MIPTV mają być dla WOW okazją do osobistego zaprezentowania programu "RuPaul’s Drag Race" kolejnym potencjalnym partnerom z całego świata.

W Cannes WOW reprezentować będą Fenton Bailey, współzałożyciel spółki, Matt Habib, pełniący funkcję senior VP of global brand partnerships, a także Sally Miles, była CEO Passion Distribution, która w WOW zarządza formatami firmy na arenie międzynarodowej.

Dołącz do dyskusji: WOW na targach MIPTV chce sprzedać "RuPaul’s Drag Race" na kolejne rynki

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rycyna
Product placement w czystej postaci! Swoja droga ciekawe, że już są w 190 krajach czyli prawie we wszystkich? Cos się młodemu "redaktorowi" chyba źle przetłumaczyło!
0 0
odpowiedź
User
Mateo
więcej queeru!
0 0
odpowiedź