SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rynek reklamy telewizyjnej rósł w I-III kw. o 17,0% r/r

Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 17,0 r/r w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy roku, oceniła grupa TVN w swoim raporcie kwartalnym przedstawionym w piątek.

"Nasz udział w rynku reklamy telewizyjnej netto wzrósł do 34,4% z 31,8% w analogicznym okresie 2007 r." - czytamy w raporcie.

TVN podał, że przychody reklamowe kanału TVN w III kw. wzrosły o 19% r/r. Wynika to przede wszystkim ze wzrostu udziału sprzedaży wg cennika stałego do 68% z 20% w analogicznym okresie 2007 r. Ceny czasu reklamowego w cenniku stałym są wyższe aniżeli ceny pakietów punktów ratingowych. Efektywna zmiana ceny wyniosła 33%.

"Przychody naszych pozostałych kanałów wzrosły o 9 mln zł, głównie na skutek wzrostu o 36% ich przychodów reklamowych oraz częściowo wskutek rozpoznania 4 mln zł z tytułu działalności telezakupowej realizowanej przez Mango Media" - czytamy dalej.

Narastająco w I-III kw. 2008 roku grupa miała 276,04 mln zł zysku wobec 107,46 mln zł zysku rok wcześniej przy obrotach odpowiednio 1305,01 mln zł wobec 1033,11 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Rynek reklamy telewizyjnej rósł w I-III kw. o 17,0% r/r

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl