SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Rzuca się w oczy, ciśnie na usta” w kampanii ciastek Hit

Firma Bahlsen wspiera kampanią na nośnikach reklamy zewnętrznej limitowaną edycję ciastek Hit. Za projekt opakowań i reklamy odpowiada Wilk Studio.

Tegoroczne smakowe warianty sezonowe ciastek Hit wprowadzone przez Bahslen to delikatny Hit o smaku białej czekolady i cytryny oraz wyrazisty Hit o smaku gorzkiej czekolady i pomarańczy.

Ta edycja limitowana daje możliwość zabawy z produktem: na opakowaniach umieszczono grafiki przedstawiające różne warianty oczu i ust, które po przystawieniu do twarzy w zabawny sposób zmienią naszą mimikę oraz wyrażą pozytywne emocje.

Koncept nowych wariantów sezonowych od 1 czerwca wspierany jest  kampanią zewnętrzną. Reklamy zobaczyć można w wiatach przystankowych oraz na stacjach metra, a także w dużym formacie na billboardach w największych miastach Polski.

Za projekt opakowań i reklamy outdoorowe odpowiada agencja Wilk Studio.

Dołącz do dyskusji: „Rzuca się w oczy, ciśnie na usta” w kampanii ciastek Hit

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl