SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“S.O.S. dla świata” wypadło słabiej od konkurencji

Nadawany w TVN cykl ekologiczny “S.O.S. dla świata” oglądało w niedziele ok. 15.20 średnio 1,06 mln widzów, czyli mniej niż programy pokazywane przez głównych konkurentów stacji.

Program liczył osiem odcinków, które dały telewizji TVN 9,13 proc. udziału w grupie 4+ i 11,46 proc. udziału w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. TVN w czasie nadawania audycji zajmował czwarte miejsce w rynku telewizyjnym za TVP 2 (20,40 proc. udziału w 4+, nadawała “Szansę na sukces”), TVP 1 (16,89 proc.; “Ranczo”, filmy dokumentalne, skoki narciarskie) i Polsatem (10,96 proc.; filmy fabularne).

Cykl z reklam przyniósł cennikowo 3,7 mln zł (dane netto, bez rabatów). Oglądały go głównie kobiety, widzowie młodzi, w średnim wieku i starsi, mieszkańcy dużych miast.

W programie “S.O.S. dla świata” dwanaście gwiazd przekonywało się na własnej skórze, z jakimi problemami zmagają się ekolodzy i zwykli ludzie w różnych zakątkach naszego globu. W projekcie wzięli udział m.in. Michał Piróg i Patricia Kazadi, Anna Dereszowska i Pascal Brodnicki oraz Monika Richardson i Zbigniew Zamachowski. Program zrealizowany został na zlecenie fundacji WWF Polska w ramach kampanii "SOS dla świata”.


Widownia “S.O.S. dla świata” odcinek po odcinku
 

DataWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
30-10-20111 183 25411,92%15,58%
06-11-20111 219 66811,02%15,50%
13-11-2011944 6107,84%10,32%
20-11-2011912 1188,09%9,10%
27-11-20111 043 1428,68%10,65%
04-12-20111 007 5558,17%9,29%
11-12-20111 139 69710,03%12,08%
18-12-20111 013 8407,94%10,04%
Średnia1 058 6979,13%11,46%


Oglądalność programu na tle konkurencji
 

StacjaWszyscy 4+16-49
AMRSHR %SHR %
TVP 22 369 17820,40%15,82%
TVP 11 962 05116,89%14,48%
Polsat1 273 66110,96%13,71%
TVN – SOS...1 058 6979,13%11,46%


Profil widowni cyklu
 

  ADH %AFF
PłećMężczyźni41,12%85
Kobiety58,88%114
Wiek 4-93,78%64
 10-153,98%59
16 - 193,96%71
20 - 245,49%70
25 - 2912,43%140
30 - 3411,12%134
35 - 397,08%96
40 - 445,56%87
45 - 497,22%105
50 - 5410,07%125
55 - 596,69%86
6022,62%112
Wlk. miastaWieś31,68%81
< 50 tys.23,91%99
50-100 tys.8,31%97
100-200 tys.8,69%107
> 200 tys.27,42%136
ZawódTop management8,77%101
Pracownicy średniego szczebla19,35%129
Pracownicy fizyczni i rolnicy23,80%119
Emeryci26,07%101
Inni22,02%72
WykształceniePodstawowe45,77%101
Średnie33,96%115
Wyższe12,51%100
Inne7,76%61

Dołącz do dyskusji: “S.O.S. dla świata” wypadło słabiej od konkurencji

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
joker
Niestety, program był nieporozumieniem. Idea szlachetna i chętnie się nią zainteresowałem, jednak pomysł realizacji daleko odbiegał od dobrego. Wysyłać gwiazdy a drugi koniec świata, żeby zbierali śmieci na plaży ?!
odpowiedź
User
Krzysiek
Pojec ty madralo zbierac smieci
odpowiedź