“S.O.S. dla świata” wypadło słabiej od konkurencji
Nadawany w TVN cykl ekologiczny “S.O.S. dla świata” oglądało w niedziele ok. 15.20 średnio 1,06 mln widzów, czyli mniej niż programy pokazywane przez głównych konkurentów stacji.
Program liczył osiem odcinków, które dały telewizji TVN 9,13 proc. udziału w grupie 4+ i 11,46 proc. udziału w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. TVN w czasie nadawania audycji zajmował czwarte miejsce w rynku telewizyjnym za TVP 2 (20,40 proc. udziału w 4+, nadawała “Szansę na sukces”), TVP 1 (16,89 proc.; “Ranczo”, filmy dokumentalne, skoki narciarskie) i Polsatem (10,96 proc.; filmy fabularne).
Cykl z reklam przyniósł cennikowo 3,7 mln zł (dane netto, bez rabatów). Oglądały go głównie kobiety, widzowie młodzi, w średnim wieku i starsi, mieszkańcy dużych miast.
W programie “S.O.S. dla świata” dwanaście gwiazd przekonywało się na własnej skórze, z jakimi problemami zmagają się ekolodzy i zwykli ludzie w różnych zakątkach naszego globu. W projekcie wzięli udział m.in. Michał Piróg i Patricia Kazadi, Anna Dereszowska i Pascal Brodnicki oraz Monika Richardson i Zbigniew Zamachowski. Program zrealizowany został na zlecenie fundacji WWF Polska w ramach kampanii "SOS dla świata”.
Widownia “S.O.S. dla świata” odcinek po odcinku
Data | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
30-10-2011 | 1 183 254 | 11,92% | 15,58% |
06-11-2011 | 1 219 668 | 11,02% | 15,50% |
13-11-2011 | 944 610 | 7,84% | 10,32% |
20-11-2011 | 912 118 | 8,09% | 9,10% |
27-11-2011 | 1 043 142 | 8,68% | 10,65% |
04-12-2011 | 1 007 555 | 8,17% | 9,29% |
11-12-2011 | 1 139 697 | 10,03% | 12,08% |
18-12-2011 | 1 013 840 | 7,94% | 10,04% |
Średnia | 1 058 697 | 9,13% | 11,46% |
Oglądalność programu na tle konkurencji
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP 2 | 2 369 178 | 20,40% | 15,82% |
TVP 1 | 1 962 051 | 16,89% | 14,48% |
Polsat | 1 273 661 | 10,96% | 13,71% |
TVN – SOS... | 1 058 697 | 9,13% | 11,46% |
Profil widowni cyklu
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 41,12% | 85 |
Kobiety | 58,88% | 114 | |
Wiek | 4-9 | 3,78% | 64 |
10-15 | 3,98% | 59 | |
16 - 19 | 3,96% | 71 | |
20 - 24 | 5,49% | 70 | |
25 - 29 | 12,43% | 140 | |
30 - 34 | 11,12% | 134 | |
35 - 39 | 7,08% | 96 | |
40 - 44 | 5,56% | 87 | |
45 - 49 | 7,22% | 105 | |
50 - 54 | 10,07% | 125 | |
55 - 59 | 6,69% | 86 | |
60 | 22,62% | 112 | |
Wlk. miasta | Wieś | 31,68% | 81 |
< 50 tys. | 23,91% | 99 | |
50-100 tys. | 8,31% | 97 | |
100-200 tys. | 8,69% | 107 | |
> 200 tys. | 27,42% | 136 | |
Zawód | Top management | 8,77% | 101 |
Pracownicy średniego szczebla | 19,35% | 129 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 23,80% | 119 | |
Emeryci | 26,07% | 101 | |
Inni | 22,02% | 72 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 45,77% | 101 |
Średnie | 33,96% | 115 | |
Wyższe | 12,51% | 100 | |
Inne | 7,76% | 61 |
Dołącz do dyskusji: “S.O.S. dla świata” wypadło słabiej od konkurencji