Salony Agata zmieniają agencję PR. Big Picture zamiast 24/7Communication
Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata, polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture.
W ramach bieżącej współpracy do zadań Big Picture należy opracowanie całościowej strategii działań PR marki, z uwzględnieniem kontynuacji działań komunikacyjnych wokół platformy „Dla synowych i dla teściowych. Dla każdego.”, koordynacja współpracy z mediami i influencerami oraz pozycjonowanie oferty w mediach.
Big Picture wygrywa kolejny przetarg
Agencja będzie również odpowiadała za działania z zakresu brand experience oraz realizację projektów i wydarzeń specjalnych, spotkań z dziennikarzami oraz influencerami, a także wsparcie serwisu noiladnie.pl, dedykowanego wszystkim osobom chcącym na nowo zaprojektować swoje cztery kąty.
Do zadań zespołu korporacyjnego należy doradztwo strategiczne, pozycjonowanie eksperckie oraz komunikacja działań CSR.
Współpraca została nawiązana od września 2021 r. w wyniku przetargu i ma charakter długofalowy.
Poprzednią agencją obsługującą komunikację Salonów Agata była 24/7Communication.
Dołącz do dyskusji: Salony Agata zmieniają agencję PR. Big Picture zamiast 24/7Communication