Samotne mamy mniej popularne niż 'Milionerzy'
"Mamy mamy", nowy program Jedynki nadawany w sobotnie wieczory, ma mniej widzów niż propozycje pokazywane przez stację w analogicznym okresie ubiegłego roku. W czasie emisji reality show TVP 1 przegrywa z TVN-em i TVP 2, słabiej od niej radzi sobie jednak Polsat.
Trzy pierwsze wydania programu "Mamy mamy" (emisja w soboty o 18.05) obejrzało średnio 1,81 mln widzów przy udziale w rynku na poziomie 17,62 proc. w grupie 4+ i w 18,58 proc. w 16-49. To mniej niż w tym paśmie Jedynka osiągała rok temu - wtedy przyciągała przed ekrany średnio 2,32 mln oglądających, a udział kanału wynosił odpowiednio 21,21 proc. i 21,79 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.
W paśmie emisji reality show, Jedynka zajmuje trzecią pozycję pod względem gromadzonej widowni. Liderem jest TVN, nadająca w tym czasie "Milionerów" - teleturniej ogląda 2,44 mln osób, a wiceliderem - TVP 2 (programy regionalne i "Panorama"; 1,91 mln). Za TVP 1 plasuje się Polsat ("Agentki", "Wydarzenia"; 1,3 mln).
Z analizy danych telemetrycznych wynika, że program oglądają głównie kobiety, widzowie w wieku od 40 do 44 lat i powyżej pięćdziesiątki, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym.
"Mamy mamy" to reality show, w którym trzy samotnie wychowujące dzieci kobiety wybierają życiowych partnerów spośród kilku mężczyzn zabiegających o ich względy. Program powstaje na licencji szwedzkiego formatu "Single moms".
Oglądalność programu "Mamy mamy" odcinek po
odcinku
|
Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
18-10-2008 | 1 706 468 | 16,32% | 15,67% |
11-10-2008 | 1 701 984 | 17,62% | 19,58% |
04-10-2008 | 2 046 248 | 18,96% | 20,50% |
średnia | 1 814 363 | 17,62% | 18,58% |
Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji reality
show
|
Wszyscy 4+ | |
Stacja | AMR | SHR % |
TVN | 2 439 267 | 23,69% |
TVP 2 | 1 910 344 | 18,55% |
TVP 1 - Mamy mamy | 1 814 363 | 17,62% |
Polsat | 1 302 273 | 12,65% |
Profil widowni
|
AFF | ADH % | |
Płeć | Mężczyźni | 80 | 38,64% |
Kobiety | 118 | 61,36% | |
Wiek | 4- 9 | 78 | 4,88% |
10- 15 | 70 | 5,32% | |
16 - 19 | 56 | 3,50% | |
20 - 24 | 51 | 4,52% | |
25 - 29 | 58 | 4,95% | |
30 - 34 | 99 | 7,82% | |
35 - 39 | 98 | 6,60% | |
40 - 44 | 101 | 6,60% | |
45 - 49 | 87 | 6,70% | |
50 - 54 | 119 | 9,76% | |
55 - 59 | 132 | 9,53% | |
60+ | 162 | 29,82% | |
Wlk.miasta | Wieś | 116 | 44,41% |
< 50 tys. | 94 | 22,42% | |
50-100 tys. | 106 | 9,50% | |
100-200 tys. | 73 | 5,85% | |
> 200 tys. | 85 | 17,81% | |
Zawód | Top management | 47 | 3,93% |
Pracownicy szczebla średniego | 95 | 12,74% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 94 | 18,49% | |
Emeryci | 155 | 40,01% | |
Inne | 76 | 24,84% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 122 | 54,06% |
Średnie | 92 | 27,71% | |
Wyższe | 67 | 8,03% | |
Inne | 74 | 10,20% |
Dołącz do dyskusji: Samotne mamy mniej popularne niż 'Milionerzy'