SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Samsung No Frost: Technologia ułatwiająca życie (wideo)

W telewizji rusza kampania reklamowa lodówek Samsung No Frost. Akcja przebiega pod hasłem "Technologia ułatwiająca życie".

Telewizyjna kampania reklamowa lodówek Samsung podkreśla działającą w nich technologię No Frost, dzięki której rozmrażają się one automatycznie, a użytkownicy nie muszą usuwać szronu ze ścianek tych urządzeń. Akcja pod hasłem "Technologia ułatwiająca życie" zaznacza również, że w ofercie firmy znajdują się zarówno lodówki side-by-side, jak typu combi. - Jest to nasza pierwsza intensywna kampania telewizyjna promująca sprzęt AGD, w której to kategorii będziemy kontynuować ekspansywne działania - deklaruje Michał Grzeliński, CE marketing manager w Samsung Electronics Polska.



Akcja jest prowadzona zarówno w głównych stacjach telewizyjnych (m.in. TVP, Polsat, TVN), jak i kanałach tematycznych (m.in. TVP Info, TV4, TVN7, Polsat2, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, Kino Polska, AXN, Zone Club).

Kreację kampanii - zaplanowanej na cztery tygodnie - przygotowała firma Michannnel, zakupem mediów zajęła się agencja Cheil Communications we współpracy z domem mediowym Starcom, a działania public relations prowadzi agencja Hill & Knowlton Poland.

Dołącz do dyskusji: Samsung No Frost: Technologia ułatwiająca życie (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl