Samsung No Frost: Technologia ułatwiająca życie (wideo)
W telewizji rusza kampania reklamowa lodówek Samsung No Frost. Akcja przebiega pod hasłem "Technologia ułatwiająca życie".
Telewizyjna kampania reklamowa lodówek Samsung podkreśla działającą w nich technologię No Frost, dzięki której rozmrażają się one automatycznie, a użytkownicy nie muszą usuwać szronu ze ścianek tych urządzeń. Akcja pod hasłem "Technologia ułatwiająca życie" zaznacza również, że w ofercie firmy znajdują się zarówno lodówki side-by-side, jak typu combi. - Jest to nasza pierwsza intensywna kampania telewizyjna promująca sprzęt AGD, w której to kategorii będziemy kontynuować ekspansywne działania - deklaruje Michał Grzeliński, CE marketing manager w Samsung Electronics Polska.
Akcja jest prowadzona zarówno w głównych stacjach telewizyjnych
(m.in. TVP, Polsat, TVN), jak i kanałach tematycznych (m.in. TVP
Info, TV4, TVN7, Polsat2, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, Kino Polska,
AXN, Zone Club).
Kreację kampanii - zaplanowanej na cztery tygodnie - przygotowała
firma Michannnel, zakupem mediów zajęła się
agencja Cheil Communications we współpracy z domem
mediowym Starcom, a działania public relations
prowadzi agencja Hill & Knowlton Poland.
Dołącz do dyskusji: Samsung No Frost: Technologia ułatwiająca życie (wideo)