SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Samsung z nową odsłoną platformy TV Plus. Rebranding i nowe partnerstwa

Samsung wprowadził nową wersję swojego serwisu Samsung TV Plus, oferującego darmowy dostęp do treści w zamian za oglądanie reklam. Firma wdrożyła odświeżone logo, zmiany w obsłudze platformy, a także kolejne umowy z zewnętrznymi dostawcami newsów, filmów i seriali.

Platforma Samsung TV Plus funkcjonuje na wybranych rynkach od 2015 r. Jest to darmowa telewizja streamingowa wspierana reklamami (FAST), oferująca także usługi wideo na żądanie.

Obecnie Samsung TV Plus dostarcza ponad 220 kanałów w USA, ponad 1,6 tys. kanałów na całym świecie i z górą 50 własnych i obsługiwanych kanałów obejmujących wiadomości, sport oraz rozrywkę.

Samsung TV Plus na nowo

Jak podaje firma, usługa FAST na telewizorach Samsung Smart TV w ciągu ostatnich 12 miesięcy odnotowała 100-proc. wzrost oglądalności, w tym prawie 3 mld godzin streamowanych globalnie przez użytkowników.

Teraz poinformowano, że wprowadzona właśnie nowa globalna marka Samsung TV Plus reprezentuje „zaangażowanie i inwestycję Samsunga w przyszłość FAST”. Firma zapewnia, że Samsung TV Plus jest dostępna na wszystkich modelach telewizorów Samsung Smart TV z lat 2016 – 2022 i urządzeniach Galaxy za darmo. Samsung ogłosił również niedawno dostępność Samsung TV Plus na wybranych lodówkach Family Hub (modele 2.0 2017 i późniejsze), początkowo w USA i Korei, aby użytkownicy mogli kontynuować oglądanie w szerszym niż dotąd zakresie.

- Jako wczesny gracz w przestrzeni bezpłatnej telewizji strumieniowej z obsługą reklam, z bezkonkurencyjnym doświadczeniem w zakresie sprzętu, oprogramowania i usług w prawdziwie globalnej skali, Samsung TV Plus stał się głównym miejscem oglądania dla konsumentów na całym świecie - zaznacza Won-Jin Lee, prezes i szef zespołu ds. biznesu usługowego w Samsung Electronics. - Jesteśmy podekscytowani, że możemy docenić ogromny wzrost, jaki osiągnęliśmy do tej pory w 24 krajach i ponad 1600 kanałach na całym świecie. Nowa marka Samsung TV Plus oznacza nasze ciągłe inwestycje w przyszłość FAST.

Odświeżona tożsamość marki Samsung TV Plus została opracowana przez brytyjską agencję Dixon Baxi. Nowe logo jest zainspirowane wszechstronnym doświadczeniem Samsung TV Plus.

Czytaj także: Samsung wspiera Ukraińców. Wprowadza obsługę telewizorów w języku ukraińskim

- Śmiałe użycie kolorów i animacji w nowej marce ożywia niezwykłą różnorodność treści dostępnych w Samsung TV Plus i radykalną łatwość obsługi na wszystkich ekranach, dostarczając masom telewizję bez abonamentu - podkreśla firma w oświadczeniu.

Samsung TV Plus zapowiada, że wprowadza wiele nowych partnerstw programowych i funkcji, w tym:

  • Premium Content: W ramach zobowiązania firmy Samsung do dostarczania większej ilości treści premium za darmo, kontynuuje ona wzmacnianie partnerstwa z A+E Networks, The E.W. Scripps Company i BBC Studios, w tym uruchomienie globalnej franczyzy motoryzacyjnej, Top Gear. Kanał ten jest piątym kanałem BBC, który pojawił się na Samsung TV Plus, w tym BBC Home, BBC Food, Classic Doctor Who i Antiques Roadshow UK. Dodatkowo, fani mogą teraz oglądać swoje ulubione dramaty kryminalne, takie jak Law & Order Special Victims Unit, NCIS, Chicago Fire i inne na kanale ION od Scripps Networks. W ramach kanału Home.Made.Nation firma Samsung i A+E Networks poszerzają ofertę dla widzów zwracających uwagę na design, oferując wszystko, co związane z domem, wystrojem, stylem, jedzeniem i nie tylko.
  • Rozszerzony zakres wiadomości: Samsung TV Plus przenosi kanały informacyjne dla wszystkich czterech głównych nadawców, ABC News Live, CBS News, LiveNOW z Fox i NBC News Now, a także zawiera treści z każdego gatunku i regionu, w tym Bloomberg TV+ UHD, Cheddar News i Telemundo. Oprócz dostarczania krajowych i międzynarodowych wiadomości, Samsung TV Plus rozpoczął inicjatywę, aby przynieść na żywo, lokalne wiadomości i pogodę do konsumentów w całych Stanach Zjednoczonych. Obecnie usługa oferuje lokalne programy informacyjne dostosowane do lokalnego regionu widzów w ponad 40 DMA.
  • Rozszerzona biblioteka VOD: Samsung planuje podwoić i tak już obszerną bibliotekę Samsung TV Plus w 2023 roku dzięki nowym i rozszerzonym partnerstwom z Lionsgate, Vice Media i innymi partnerami.
  • Zaangażowanie w O&O: Jesienią tego roku na platformie pojawi się Ride or Drive, pierwszy kanał skoncentrowany na motoryzacji, który zaoferuje jeszcze więcej treści dla fanów motoryzacji. Do rosnącej sieci kanałów Samsunga dołączy również Samsung Showcase, kanał prezentujący najważniejsze treści, w tym koncerty, wydarzenia i programy specjalne. Andy Singer, weteran telewizyjny, który wcześniej zajmował wysokie stanowiska w studiach Alkemy X, Travel Channel, DIY Network i HGTV, dołączył do Samsung TV Plus jako szef działu treści i będzie kierował transakcjami dotyczącymi treści własnych i obsługiwanych.
  • Premiery na wyłączność: Samsung zapewnił widzom premiery treści FAST-first, w tym ekskluzywny dwuminutowy sneak peek wyczekiwanej serii Prime Video "The Lord of the Rings: Pierścienie władzy"; ekskluzywną, nieobciętą wersję "Vevo Official Live Performance" Demi Lovato, serii artystycznej Vevo na zamówienie; oraz nowy mockument EstrellaTV "Norteados con Don Cheto".

Czytaj także: Galaxy Z Flip4 przejmuje warszawski Marriott w najnowszej kampanii Samsunga

Dołącz do dyskusji: Samsung z nową odsłoną platformy TV Plus. Rebranding i nowe partnerstwa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl