San Markos, Grupa Eskadra i EM&A zareklamują PKP Intercity
Agencje San Markos, Grupa Eskadra i EM&A wygrały przetarg na obsługę reklamową PKP Intercity w zakresie BTL do końca br.
San Markos, Grupa Eskadra i EM&A zajmą się dla PKP Intercity przygotowaniem strategii, kreacji i produkcji reklam BTL oraz obsługą w zakresie DTP. Współpraca jest zaplanowana do końca br.
Cena zaproponowana przez San Markos to 118,26 tys. zł, przez Grupę Eskadra - 81,92 tys. zł, a EM&A - 12,49 tys. zł.
W przetargu dotyczącym tego zlecenia San Markos otrzymała 57,8 pkt, Grupa Eskadra - 61,9 pkt, a EM&A - 72,9 pkt. Oferty złożyły jeszcze agencje Artgraph, Mediacap, BE7, Partner of Promotion, BDDA, Kore Konektiv i BGGA.
Dołącz do dyskusji: San Markos, Grupa Eskadra i EM&A zareklamują PKP Intercity