Schmidt: rynek reklamy najgorsze ma za sobą
Zdaniem Erica Schmidta światowy rynek reklamy ma najgorsze czasy zasobą. Szef firmy Google wskazuje na sygnały świadczące o odbiciu oddna zarówno w USA jak i Europie.
Rozmawiając w Nowym Jorku z grupą dziennikarzy Schmidtpoinformował, że przewidując poprawę jego firma zaczęła zwiększaćzatrudnienie i przeznaczać coraz więcej środków na inwestycje.
"Najgorsze jest za nami. Wyraźnie widzimy przejawy powrotu donormy, nie tylko w USA, ale także w Europie" - stwierdziłSchmidt.
Szef Google przyznał także, że po raz pierwszy internetowygigant zauważył takie sygnały w maju i czerwcu tego roku, pookresie, w którym cięcia wydatków na reklamę obniżyły tempo wzrostuprzychodu firmy i ceny reklam w jej wyszukiwarce.
źródło: CNN
Dołącz do dyskusji: Schmidt: rynek reklamy najgorsze ma za sobą