Screen Network prowadzi kampanię informacyjną na temat koronawirusa
Zajmująca się reklamą zewnętrzną firma Screen Network (4Fun Media) uruchomiła kampanię informacyjną, dotyczącą ochrony przed koronawirusem w Polsce.
Wszystkie ekrany należące do Screen Network (ponad 23 tys. ekranów w ponad 3600 lokalizacjach) wyświetlają komunikaty przypominające obywatelom o zasadach higieny i współżycia społecznego w obliczu rozprzestrzeniającego się wirusa.
– W obliczu tak dużego zagrożenia, nasza firma bez wahania podjęła decyzję o wsparciu działań informacyjnych i edukacyjnych społeczeństwo w zakresie zdrowia publicznego. W obecnej chwili jest to najważniejsza aktywność i metoda przeciwdziałania kolejnym zakażeniom koronawirusem, dlatego udostępniliśmy wszystkie nasze ekrany w tym celu – Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network.
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa 4Fun Media w segmencie reklamy zewnętrznej zanotowała wzrost przychodów o 10 proc. do 14,28 mln zł oraz spadek zysku EBITDA z 5,9 do 5,35 mln zł.
W Polsce stan zagrożenia epidemicznego
Od soboty w całym kraju obowiązuje stan zagrożenia epidemicznego. Szef rządu wydało rozporządzenie, zgodnie z którym zamknięte na dwa tygodnie zostały wszystkie sklepy niespożywcze, galerie handlowe, restauracje, puby i kina. Obowiązuje też zakaz zgromadzeń z więcej niż 50 osób.
Ponadto wznowiono kontrole na granicach z Niemcami, Czechami i Słowacją oraz wstrzymano międzynarodowy ruch lotniczy, kolejowy i autokarowy. Do Polski nie będą mogli przyjeżdżać obcokrajowcy (oprócz tych pracujących lub uczących się u nas), a wszyscy przekraczający granicę będą kierowani na kwarantannę. Od czwartku nie działają kina, teatry, muzea oraz placówki edukacyjne, zostały zamknięte do 25 marca.
Dołącz do dyskusji: Screen Network prowadzi kampanię informacyjną na temat koronawirusa