Segment yellow: zyskało tylko “Na Żywo”
Prawie wszystkie tygodniki z segmentu yellow zanotowały w lutym br. spadki sprzedaży poza pismem “Na Żywo”, które zyskało.
Liderem jest niezmiennie “Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2010 roku wyniosła 632 302 egz. po spadku o 0,18 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazło się “Twoje Imperium” z wynikiem 336 016 egz., które zanotowało spadek o 4,03 proc. Trzecia była “Rewia” ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 264 414 egz. po spadku o 1,08 proc.
>>> “Viva!” o 50 proc. do góry, “Gala” traci
Najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce tygodnik “Takie jest Życie”, którego wynik zmalał o 16,29 proc. do 99 515 egz. Wszystkie tytuły z segmentu należą do Wydawnictwa Bauer.
Wirtualnemedia.pl | luty | |
ZKDP | 2011 | 2010 |
Tytuł | Sprzedaż ogółem | |
Życie na Gorąco | 632 302 | 633 430 |
Twoje Imperium | 336 016 | 350 133 |
Rewia | 264 414 | 267 300 |
Świat & Ludzie | 203 077 | 211 707 |
Na Żywo | 181 495 | 176 436 |
Takie jest Życie | 99 515 | 118 877 |
Dołącz do dyskusji: Segment yellow: zyskało tylko “Na Żywo”
i o to walczy iwp nazywając to prasą.
śmieciarze