SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Segment yellow: zyskało tylko “Na Żywo”

Prawie wszystkie tygodniki z segmentu yellow zanotowały w lutym br. spadki sprzedaży poza pismem “Na Żywo”, które zyskało.

Liderem jest niezmiennie “Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2010 roku wyniosła 632 302 egz. po spadku o 0,18 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się “Twoje Imperium” z wynikiem 336 016 egz., które zanotowało spadek o 4,03 proc. Trzecia była “Rewia” ze średnią sprzedażą ogółem na poziomie 264 414 egz. po spadku o 1,08 proc.

>>> “Viva!” o 50 proc. do góry, “Gala” traci

Najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce tygodnik “Takie jest Życie”, którego wynik zmalał o 16,29 proc. do 99 515 egz. Wszystkie tytuły z segmentu należą do Wydawnictwa Bauer.

Wirtualnemedia.plluty
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Życie na Gorąco632 302633 430
Twoje Imperium336 016350 133
Rewia264 414267 300
Świat & Ludzie203 077211 707
Na Żywo181 495176 436
Takie jest Życie99 515118 877


 

Dołącz do dyskusji: Segment yellow: zyskało tylko “Na Żywo”

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dare
żenada na gorąco
i o to walczy iwp nazywając to prasą.
śmieciarze
odpowiedź
User
jedwab
Segment idzie do dołu i nic tego nie powstrzyma. Na żywo jest dobre, ale i tak nie przeskoczy gównianego Swiata i Ludzi. Liczy się kolejnosc wchodzenia na rynek.
odpowiedź
User
jim
wszystkie te pisma sa gówniane. Ale lud je uwielbia. Nie wiem jak można je porównywać, bo tam jest ten sam badziew.
odpowiedź