Ponad 110 tys. zł za nową identyfikację wizualną Senatu
Firma Headmade Studio wygrała konkurs Senatu RP, Kancelarii Senatu i Stowarzyszenia Twórców Grafiki Użytkowej na system identyfikacji wizualnej, regulujący zasady komunikowania się za pomocą oficjalnych symboli państwowych i tradycyjnego znaku Senatu.
Ogłoszony w marcu br. konkurs dotyczył zaprojektowania i wdrożenia systemu identyfikacji wizualnej Senatu i Kancelarii Senatu. W pierwszym etapie powstała nowa identyfikacja Senatu RP i jego organów, czyli Marszałka, Prezydium, Konwentu, Komisji i dodatkowo Senatorów, Biur Senatorskich oraz Kancelarii. Na tym etapie zastosowano godło Polski. W drugim etapie miała powstać identyfikacja wizualna Kancelarii Senatu, jej jednostek (w tym biur) z wykorzystaniem Orła Zygmuntowskiego.
Do konkursu wpłynęło pięć projektów, od firm: Type2, Marian Misiak, Podpunkt, PodwysockiDesing i Headmade Studio. Senat wybrał ofertę tej ostatniej, podpisując z nią umowę o wartości 110,7 tys. zł.
Szef Kancelarii Senatu Jakub Kowalski poinformował na Twitterze, że prace nad nowym systemem identyfikacji wizualnej prowadzone są we współpracy z Kancelarią Prezydenta, Kancelarią Sejmu oraz premier. System ten ma być podstawą dla spójnego systemu identyfikacji państwowej.
Z kolei STGU podało, że wybrane elementy identyfikacji posłużą do stworzenia analogicznych systemów dla najważniejszych urzędów państwowych, opartych na godle.
Dołącz do dyskusji: Ponad 110 tys. zł za nową identyfikację wizualną Senatu
Jeszcze chwila i każde ministerstwo będzie miało swój hymn. A ty, głupi obywatelu, płać.