Serce i Rozum jako myszka i pilot reklamują TP (wideo)
W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa nowego pakietu telewizyjno-internetowego Telekomunikacji Polskiej. Spot, w którym występują Serce i Rozum, przygotowały firmy Publicis, Film Produkcja i MEC.
W reklamie rozszerzonego pakietu telewizyjno-internetowego Telekomunikacji Polskiej Serce i Rozum przebierają się za oryginalnie rozumiane symbole tych dwóch usług: pilota i myszkę. Przekaz wspiera ofertę, która właśnie pojawiła się na rynku (więcej o niej). Nieco wcześniej niż reklamę telewizyjną udostępniono w internecie spot wirusowy (zobacz ten filmik).
Nowy spot od 14 marca jest emitowany w kanałach z oferty TVP, TVN, Polsatu i At Media. Kreacją reklamy zajęła się agencja Publicis, produkcją – firma Film Produkcja, a planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii – dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum jako myszka i pilot reklamują TP (wideo)