Serce i Rozum na komendzie reklamują 100 sposobów na zaoszczędzenie w Orange
Ruszyła kampania reklamowa oferty wyprzedażowej Orange w taryfach Neostrada i FunPack HD. Reklamy, w których występują Serce i Rozum, przygotowała agencja Publicis, a przy akcji pracują też firmy Lemon Sky i MEC.
W nowej kampanii Orange Serce i Rozum niechcący piorą pieniądze, przez co trafiają na komendę policji. Zabawny przekaz ma podkreślać, że w ofercie wyprzedażowej Orange jest 100 sposobów na zaoszczędzenie. Przykładowo tablet można dokupić do Neostrady lub FunPacku HD za złotówkę, a nie jak wcześniej 499 zł.
Oferta wyprzedażowa Orange, wprowadzona pod koniec grudnia, obejmuje też taryfy telefoniczne dla klientów indywidualnych i biznesowych, co wspiera osobna kampania reklamowa (przeczytaj więcej i obejrzyj spot z tej akcji).
Kampania z Sercem i Rozumem jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie. Reklamy przygotowała agencja Publicis, działania w internecie (także w social media) realizuje agencja Lemon Sky, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Serce i Rozum na komendzie reklamują 100 sposobów na zaoszczędzenie w Orange