Lotos, UPC Polska i Sokołów partnerami miniserialu TVP1 „Gra na maksa” (wideo)
Do 11 lipca kanały Telewizji Polskiej w różnych pasmach emitują miniserial „Gra na maksa”. Produkcja powstaje we współpracy z Lotos, UPC Polska oraz marką Sokołów.
„Gra na maksa” to seria komediowych scen z życia trzydziestolatków, Maksa i Ali (w tych rolach Karolina Bacia i Marcin Korcz). Jak czytamy w opisie „Maks jest wielkim fanem futbolu. Właśnie rozpoczyna wspólne życie z Alą. Stara się sprostać oczekiwaniom dziewczyny, jednak trwa Euro i nie jest to moment, kiedy relacje z ukochaną są na pierwszym miejscu. Ala oczekuje od Maksa, że ten będzie traktował ich związek nieco poważniej. Rozumie, że chłopak musi czasem obejrzeć mecz”.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Perypetie pary obserwują i komentują Jacek Laskowski - komentator Telewizji Polskiej i Sebastian Mila - były reprezentant Polski, ekspert piłkarski.
Miniserial ma podobną formułę do „Piątego stadionu” oraz „Trzeciej połowy”, które w TVP można było oglądać podczas poprzednich dużych wydarzeń piłkarskich typu Euro i Mundial.
Lotos, UPC Polska i Sokołów partnerami
„Grę na maksa” można oglądać w różnych pasmach w TVP1 i TVP2, począwszy od 11 czerwca 2021 roku. Codziennie na obu antenach pojawia nowy odcinek produkcji, każdy trwa około 4 minut. Z kolei od 21 czerwca powtórki cyklu będzie można oglądać w TVP Rozrywka i TVP Kobieta.
Cykl powstaje we współpracy z Grupą Lotos, firmą UPC Polska oraz marką Sokołów.
- ,,Gra na Maksa” to kolejny nasz projekt z obszaru branded content marketingu, który jest swojego rodzaju płaszczyzną do budowania wizerunku marki - wychodzącą poza ramy standardowej reklamy, bazująca na emocjach i zaangażowaniu. Akcja toczy się w trakcie trwania największej imprezy sportowej w tym roku - Mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2020, co tworzy doskonałe otoczenie dla marek z wiarygodnym i autentycznym przekazem - komentuje Ewelina Czuba, dyrektor Biura Reklamy TVP.
Dołącz do dyskusji: Lotos, UPC Polska i Sokołów partnerami miniserialu TVP1 „Gra na maksa” (wideo)