3,43 mln widzów „M jak miłość”. Jesienią nowe odcinki
Właśnie zakończony 22. sezon „M jak miłość” oglądało średnio 3,43 mln widzów, o 470 tys. osób mniej niż w sezonie 2020/2021. Produkcja dała TVP2 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego zarówno wśród wszystkich widzów, jak i w grupie 16-49 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl. Nowe odcinki trafią na antenę stacji jesienią.
Średnia widownia serialu „M jak miłość” w okresie od 6 września 2021 roku do 31 maja 2022 roku wyniosła 3,43 mln osób. Przełożyło się to na 24,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 23,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można było w poniedziałki i wtorki o godz. 20.55.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
W analizowanym okresie najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 14 grudnia ub.r. Przed telewizorami zgromadził 3,88 mln oglądających.
W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „M jak miłość” straciło 470 tys. widzów. Wówczas produkcję śledziło średnio 3,90 mln osób, co przekładało się na 27,08 proc. udziału w 4+, 24,80 proc. w 16-49 oraz 23,17 proc. w 16-59.
TVP2 w paśmie nadawania swojego sztandarowego serialu była bezkonkurencyjnym liderem rynku telewizyjnego zarówno w grupie 4+, jak i 16-49.
Jesienią nowe odcinki
„M jak miłość” nadawane jest na antenie TVP2 od 2000 roku. Telewizyjna Dwójka w sezonie 2022/2023 będzie kontynuować realizowany przez Tadeusza Lampkę serial. Już trwają zdjęcia do nowych odcinków „M jak miłość”.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,86 proc.
Dołącz do dyskusji: 3,43 mln widzów „M jak miłość”. Jesienią nowe odcinki
Co ma piernik do wiatraka? Ludzie, wy macie coś nie tak z głową