Serwisy biznesowo-prawne zyskały 35 proc. użytkowników i 54 proc. odsłon. Money.pl przed Business Insiderem (TOP 10)
W maju br. czołowe serwisy o tematyce biznesowo-prawnej miały o 35,5 proc. użytkowników i 53,8 proc. odsłon. Liderem pozostaje Money.pl, natomiast procentowo więcej zyskał Business Insider Polska. Największe wzrosty osiągnęły Gazetaprawna.pl oraz działy biznesowo-prawne Gazeta.pl, Fakt.pl i Interii.
Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) w maju br. odwiedziło 8,68 mln internautów, co dało 31,3 proc. zasięgu. Odwiedzający wykonali w serwisie 88,44 mln odsłon, każdy przeciętnie 10,2 - wynika z danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl.
Na Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) 7,19 mln odwiedzających wygenerowało 49,53 mln odsłon, średnio po 6,9.
Z pozostałych witryn w zestawieniu cztery przekroczyły poziom 20 mln odsłon. Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) miał 4,45 mln użytkowników i 23,93 mln odsłon, sekcja biznesowo-prawna WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) - 4,23 mln użytkowników i 26,75 mln odsłon, Biznesinfo.pl (Iberion) - 3,66 mln użytkowników i 26,6 mln odsłon, a dział o biznesie i prawie na Interii - 3,19 mln użytkowników i 26,18 mln odsłon.
W rankingu są dwa serwisy związane z „Dziennikiem Gazetą Prawną” (Infor Biznes). Infor.pl zanotował 4,38 mln użytkowników i 16,43 mln odsłon, a Gazetaprawna.pl - 3,9 mln odwiedzających i 12,62 mln odsłon. W dziale biznesowo-prawnym Gazeta.pl (Agora) 4,23 mln internautów wykonało 10,52 mln odsłon, a w analogicznej sekcji Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) 3,4 mln użytkowników wygenerowało 10,17 mln odsłon.
Dziewięć czołowych serwisów (Biznesinfo.pl uruchomiono w połowie ub.r.) w zeszłym miesiącu miało łącznie 47,31 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 300,18 mln odsłon, natomiast rok wcześniej - 32,21 mln użytkowników i 177,93 mln odsłon. Tym samym rok do roku osiągnęły wzrost liczby odwiedzających o 15,1 mln (46,9 proc.) i liczby odsłon o 122,25 mln (68,7 proc.).
Money.pl zyskał 1,54 mln użytkowników (21,5 proc.) i 30,56 mln odsłon (52,8 proc.), natomiast Business Insider Polska - 1,88 mln użytkowników (35,5 proc.) i 18,87 mln odsłon (61,5 proc.).
Procentowo jeszcze większe wzrosty zanotowało kilka innych witryn. W sekcji biznesowo-prawnej Gazeta.pl przybyło 2,08 mln internautów (97,4 proc.) i 9,08 mln odsłon (87,1 proc.), na Gazetaprawna.pl - 1,9 mln użytkowników (94,9 proc.) i 6,69 mln odsłon (112,9 proc.), w dziale Fakt.pl o biznesie i prawie - 1,55 mln internautów (84 proc.) i 3,96 mln odsłon (63,8 proc.), a w analogicznej sekcji Interii - 1,33 mln internautów (71,3 proc.) i 9,04 mln odsłon (52,7 proc.).
Rp.pl osiągnęło wzrost o 359,8 tys. użytkowników (8,8 proc.) i 7,26 mln odsłon (43,5 proc.), a Infor.pl - o 499,9 tys. odwiedzających (12,9 proc.) i 1,9 mln odsłon (13,1 proc.). Natomiast w sekcji biznesowo-prawnej WP.pl przybyło 294,9 tys. internautów (7,5 proc.) i 9,29 mln odsłon (44,9 proc.).
Dołącz do dyskusji: Serwisy biznesowo-prawne zyskały 35 proc. użytkowników i 54 proc. odsłon. Money.pl przed Business Insiderem (TOP 10)