Shi Communication wypromuje Da Vinci Learning
Kanał telewizyjny Da Vinci Learning rozpoczął współpracę z agencją Shi Communication, która będzie odpowiedzialna za działania marketingowe na terenie Polski.
Agencja zajmować się będzie pełną obsługą z zakresu PR, i marketingu oraz organizowaniem eventów w Polsce, we współpracy z biurem Da Vinci Learning w Berlinie.
Zadaniem Shi Communication jest wdrożenie strategii promocyjnej skierowanej przede wszystkim do konsumentów, ale także do operatorów kablowych i platform cyfrowych.
- Rozpoczęcie współpracy z Shi Communication to kolejny krok na drodze zmian jakie planujemy w działaniach kanału w Polsce. Kampanie planowane i organizowane przez Shi Communication dają nam gwarancję prowadzenia regularnych, ambitnych działań wizerunkowych dla kanału. Już pod koniec czerwca ruszymy z autorskim projektem road show pod hasłem „Baw się nauką” zapewniającym mnóstwo atrakcji dla rodzin odwiedzających latem polskie wybrzeże - powiedział Grzegorz Płaza, Dyrektor Generalny Da Vinci Learning w Polsce.
Umowa została podpisana do końca 2017 roku.
Dołącz do dyskusji: Shi Communication wypromuje Da Vinci Learning