“Siara w kuluarach” ma mniej widzów niż konkurenci TVP 1
Program “Siara w kuluarach” po emisji czterech odcinków ma średnio 1,11 mln widzów. W czasie jego emisji Jedynka ma mniej oglądających niż rok temu i przegrywa ze swoimi głównymi konkurentami.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że udział programu w grupie 4+ wynosi 12,16 proc., zaś w 16-49 jest jeszcze niższy i kształtuje się na poziomie 7,04 proc. Rok temu w paśmie nadawania audycji (niedziele 13.10, raz 14.10) TVP 1 gromadziła 1,32 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 13,77 proc. i 10,70 proc.
W czasie emisji “Siary w kuluarach” TVP 1 zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest siostrzana TVP 2, nadająca filmy fabularne i raz “Familiadę” z udziałem wynoszącym 22,82 proc., zaś na trzecim miejscu jest Polsat (“Jaś Fasola”, filmy, „Formuła 1”; 13,94 proc.). TVN wyprzedza Dwójkę tylko minimalnie, bo ma 12,79 proc.
Dane telemetryczne pokazują, że program oglądają głównie kobiety, widzowie po 50. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.
“Siara w Kuluarach” to podana w rozrywkowej formie cotygodniowa relacja z tego, co Janusz Rewiński i dziennikarka TVP Info Jolanta Fudala zaobserwowali w tytułowych kuluarach polskiego Parlamentu.
Na razie emisja programu została wstrzymana, ponieważ Kancelaria Sejmu zabroniła jego ekipie wejścia do budynku Parlamentu, uznając, że "sposób realizacji programu i prezentowane w nim treści naruszają powagę Sejmu". Jak informuje biuro prasowe TVP, we wtorek Piotr Klatt z redakcji rozrywki TVP 1 ma spotkać się w tej sprawie z przedstawicielami Sejmu. Po tym spotkaniu zapadnie decyzja, czy powstaną kolejne odcinki.
Oglądalność “Siary w kuluarach” odcinek po odcinku
Wirtualnemedia.pl | Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
Data | Godz. | AMR | SHR % | SHR % |
12-09-2010 | 13:13 | 1 157 806 | 13,81% | 7,23% |
19-09-2010 | 14:23 | 970 075 | 10,16% | 5,58% |
26-09-2010 | 13:13 | 1 216 263 | 12,88% | 8,16% |
03-10-2010 | 13:12 | 1 072 616 | 11,90% | 7,11% |
Średnia | 1 106 078 | 12,16% | 7,04% |
Widownia konkurencji w czasie emisji programu
Wszyscy 4+ | ||
Stacja | AMR | SHR % |
TVP 2 | 2 075 998 | 22,82% |
Polsat | 1 267 816 | 13,94% |
TVN | 1 163 669 | 12,79% |
TVP 1- Siara w kuluarach | 1 106 078 | 12,16% |
Profil widowni audycji
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 47,70% | 99 |
Kobiety | 52,30% | 101 | |
Wiek | 4-9 | 1,94% | 33 |
10-15 | 0,85% | 12 | |
16 - 19 | 0,69% | 12 | |
20 - 24 | 2,81% | 34 | |
25 - 29 | 2,31% | 26 | |
30 - 34 | 4,88% | 60 | |
35 - 39 | 6,09% | 86 | |
40 - 44 | 3,12% | 48 | |
45 - 49 | 6,01% | 84 | |
50 - 54 | 9,65% | 117 | |
55 - 59 | 12,36% | 163 | |
60+ | 49,30% | 253 | |
Wlk. miasta | Wieś | 41,85% | 107 |
< 50 tys. | 26,85% | 111 | |
50-100 tys. | 7,88% | 92 | |
100-200 tys. | 3,95% | 49 | |
> 200 tys. | 19,47% | 96 | |
Zawód | Top management | 4,41% | 57 |
Pracownicy średniego szczebla | 8,48% | 59 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,59% | 87 | |
Emeryci | 59,50% | 239 | |
Inni | 10,02% | 31 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 59,18% | 129 |
Średnie | 30,32% | 102 | |
Wyższe | 7,72% | 68 | |
Inne | 2,79% | 21 |
Dołącz do dyskusji: “Siara w kuluarach” ma mniej widzów niż konkurenci TVP 1