SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Siara w kuluarach” ma mniej widzów niż konkurenci TVP 1

Program “Siara w kuluarach” po emisji czterech odcinków ma średnio 1,11 mln widzów. W czasie jego emisji Jedynka ma mniej oglądających niż rok temu i przegrywa ze swoimi głównymi konkurentami.

Z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl wynika, że udział programu w grupie 4+ wynosi 12,16 proc., zaś w 16-49 jest jeszcze niższy i kształtuje się na poziomie 7,04 proc. Rok temu w paśmie nadawania audycji (niedziele 13.10, raz 14.10) TVP 1 gromadziła 1,32 mln widzów, a jej udział wynosił odpowiednio 13,77 proc. i 10,70 proc.

W czasie emisji “Siary w kuluarach” TVP 1 zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym czasie jest siostrzana TVP 2, nadająca filmy fabularne i raz “Familiadę” z udziałem wynoszącym 22,82 proc., zaś na trzecim miejscu jest Polsat (“Jaś Fasola”, filmy, „Formuła 1”; 13,94 proc.). TVN wyprzedza Dwójkę tylko minimalnie, bo ma 12,79 proc.

Dane telemetryczne pokazują, że program oglądają głównie kobiety, widzowie po 50. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

“Siara w Kuluarach” to podana w rozrywkowej formie cotygodniowa relacja z tego, co Janusz Rewiński i dziennikarka TVP Info Jolanta Fudala zaobserwowali w tytułowych kuluarach polskiego Parlamentu.

Na razie emisja programu została wstrzymana, ponieważ Kancelaria Sejmu zabroniła jego ekipie wejścia do budynku Parlamentu, uznając, że "sposób realizacji programu i prezentowane w nim treści naruszają powagę Sejmu". Jak informuje biuro prasowe TVP, we wtorek Piotr Klatt z redakcji rozrywki TVP 1 ma spotkać się w tej sprawie z przedstawicielami Sejmu. Po tym spotkaniu zapadnie decyzja, czy powstaną kolejne odcinki.


Oglądalność “Siary w kuluarach” odcinek po odcinku

Wirtualnemedia.plWszyscy 4+16-49
DataGodz.AMRSHR %SHR %
12-09-201013:131 157 80613,81%7,23%
19-09-201014:23970 07510,16%5,58%
26-09-201013:131 216 26312,88%8,16%
03-10-201013:121 072 61611,90%7,11%
Średnia 1 106 07812,16%7,04%


Widownia konkurencji w czasie emisji programu

 Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR %
TVP 22 075 99822,82%
Polsat1 267 81613,94%
TVN1 163 66912,79%
TVP 1- Siara w kuluarach1 106 07812,16%


Profil widowni audycji

  ADH %AFF
PłećMężczyźni47,70%99
 Kobiety52,30%101
Wiek 4-91,94%33
  10-150,85%12
 16 - 190,69%12
 20 - 242,81%34
 25 - 292,31%26
 30 - 344,88%60
 35 - 396,09%86
 40 - 443,12%48
 45 - 496,01%84
 50 - 549,65%117
 55 - 5912,36%163
 60+49,30%253
Wlk. miastaWieś41,85%107
 < 50 tys.26,85%111
 50-100 tys.7,88%92
 100-200 tys.3,95%49
 > 200 tys.19,47%96
ZawódTop management4,41%57
 Pracownicy średniego szczebla8,48%59
 Pracownicy fizyczni i rolnicy17,59%87
 Emeryci59,50%239
 Inni10,02%31
WykształceniePodstawowe59,18%129
 Średnie30,32%102
 Wyższe7,72%68
 Inne2,79%21


 

Dołącz do dyskusji: “Siara w kuluarach” ma mniej widzów niż konkurenci TVP 1

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ania Wolska
Dureń Gadowski wszystko popsuje...
odpowiedź
User
emeryt_59
Na bardzo kiepściutkim poziomie program. Sam Sejm jest często wystarczająco rozrywkowy, więc dodatkowe atrakcje , w dodatku na tak żenującym poziomie zbędne.
odpowiedź
User
sawbona
Nie Jolanta a JOANNA FUDALA
odpowiedź