Kanał youtube'owy dla seniorów w nowej odsłonie. Chce być w kablówkach
YouTube’owy kanał Silver TV, adresowany do osób 50+, od początku października będzie nadawać w zmienionej formule. Pojawią się nowości w ramówce, a niebawem kanał pojawi się też w sieciach kablowych i satelitarnych.
– Chcemy, aby Silver TV było najchętniej oglądanym medium wśród osób powyżej 50. roku życia. By statystyczny silvers nie zastanawiał się, co dziś obejrzy, tylko od razu włączył nasz kanał – to ma być dla niego naturalny wybór – mówi Beata Borucka, prezeska zarządu SilverTV.
– Będziemy do tego dążyć, konsekwentnie realizując naszą misję, którą jest nobilitacja, aktywizacja i edukacja osób 50+. Zależy nam, by pokazać, że fajnie jest być silversem, a po 50. zaczyna się kolejny etap życia. Stawiamy na tworzenie treści odpowiadających potrzebom naszych odbiorców i pokazywanie autentyczności. Nowe Silver TV to już nie tylko ja. To cały zespół: osobowości medialne, ludzie z tak zwanego backstage i z wieloletnim doświadczeniem w telewizji, a przede wszystkim zaangażowana społeczność. Silver TV będzie tworzone nie tylko dla widzów, lecz także przez widzów, zgodnie z naszym hasłem – „Najlepiej razem!”.
Na Silver TV 13 programów
Nowa codzienna ramówka kanału została stworzona tak, by odpowiadać na różnorodne potrzeby dzisiejszego silversa – aktywnego zarówno życiowo, jak i zawodowo. W programie znajdzie się aż 13 formatów związanych ze zdrowiem, finansami, modą i urodą, relacjami czy aktywnością ruchowa, w tym codzienna telewizja śniadaniowa, spotkania z ciekawymi ludźmi, ważne tematy społeczne i pierwszy internetowy teleturniej międzypokoleniowy. Programy będą nadawane zarówno w streamie na żywo, jak i w formie nagrań.
Od 2020 roku Silver TV zasubskrybowało ponad 175 tysięcy użytkowników platformy YouTube, a filmy umieszczone na kanale zostały wyświetlone niemal 40 milionów razy.
- W przyszłości zakładamy nie tylko rozwój na platformach internetowych, lecz także wprowadzenie Silver TV do sieci kablowych i satelitarnych. Jednym z kluczowych elementów naszej strategii jest również stworzenie własnej aplikacji VOD. Kluczem do sukcesu Silver TV jest optymalizacja kosztów produkcji, dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii. To sprawi, że możliwe będzie tworzenie wysokiej jakości materiałów, co przełoży się na zadowolenie widzów i wyższą oglądalność, a to z kolei będzie atrakcyjne dla reklamodawców – mówi Zbigniew Kłoczko, dyrektor produkcji Silver TV.
Większy zespół
Do tej pory Silver TV tworzone było przez kilkuosobowy zespół produkcyjny, który wspólnie wydawał tygodniowo jeden kilkugodzinny program na żywo prowadzony przez liderkę stacji.
Od października za Silver TV odpowiedzialny będzie kilkunastoosobowy zespół wydawniczo-produkcyjny, w tym 20 prowadzących, którzy zdobywali doświadczenie w największych stacjach telewizyjnych w Polsce. Ramówka kanału opierać się będzie o 13 formatów telewizyjnych, a miesięczny łączny czas transmisji przekroczy 100 godzin. Zarząd Silver TV jest przekonany, że nowa formuła kanału przyciągnie jeszcze więcej widzów i zakłada, że treści publikowane na platformie YouTube będą wyświetlane nawet 8 mln razy miesięcznie.
Dołącz do dyskusji: Kanał youtube'owy dla seniorów w nowej odsłonie. Chce być w kablówkach
Jakby Winnickiemu zależało na poziomie merytorycznym swoich stacji, do dawno podjąłby współpracę z Silver TV (to może nie musiałby potem zmieniać nazwy Silver TV -> Antena).
Na rynku telewizyjnym brakuje autentycznego kanału dla seniorów.
Antena HD (pierwotnie właśnie Silver TV, o co był spór z tym kanałem YouTube) miała być kanałem dla seniorów.
Superstacja - stacja uwzględniająca potrzeby osób z niepełnosprawnościami (polsatowskie powtórki)
TTV - kanał społeczno-interwencyjny (paradokumenty (paradokumenty i patoreality)
ViDoc TV - filmowo-dokumentalny (już po kilku miesiącach dominują telenowele i kabarety)
Stopklatka - filmowo-serialowy (cały dzień lecą Lombardy i inne bzdury)
itd.