Ślady znikające w śniegu w kampanii Fundacji Itaka (wideo)
Rozpoczęła się kampania społeczna Fundacji Itaka - Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych pod hasłem: „Są ludzie, po których znika ślad. Pomyśl o tym”. Akcję przygotowały firmy Paralotna i Papaya Films.
Spot Fundacji Itaka pokazuje zaśnieżoną ulicę, na której ślady stóp przechodzących osób szybko zasypuje padający śnieg. Ma to zwrócić uwagę na problem zaginionych ludzi i ich poszukiwań (według policyjnych statystyk rocznie znika w taki sposób ponad 18 tys. Polaków).
Spot będzie emitowany w telewizji (m.in. TVN, niektóre kanały TVP, Superstacja), metrze warszawskim i radiu (m.in. RDC, Radio Plus, TOK FM).
Kreację kampanii przygotował Michał Holewjusz, dyrektor kreatywny agencji Paralotna, a spot wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Pozyskaniem mediów do współpracy Fundacja Itaka zajęła się we własnym zakresie.
Dołącz do dyskusji: Ślady znikające w śniegu w kampanii Fundacji Itaka (wideo)