SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Smart Cash Back” i „Więcej niż smart” w promocjach telewizorów Sharp

Ruszyły nowe akcje promocyjne telewizorów Sharp. Wspiera je kampania reklamowa przygotowana przez agencje Mediatouch i Essenzia.

W ramach promocji „Smart Cash Back” klienci, którzy kupią 60-, 70- lub 80-calowy telewizor Sharp Aquos LED 3D z technologią Quattron serii LE857E, mogą liczyć na zwrot, odpowiednio 1, 2 lub 3 tys. zł. Dodatkowo można wygrać Apple TV. Warunkiem jest zarejestrowanie zakupu w serwisie smart-cash.tv.

Z kolei promocją „Więcej niż smart” są objęte pozostałe modele telewizorów z aktualnej oferty Sharp. W ramach akcji należy zarejestrować zakup na stronie smart-cash.tv i przesłać kreatywne zdjęcie pokazujące telewizor. Do wygrania jest Android Dongle TV dający nieograniczony dostęp do aplikacji na platformie Android.

Obie promocje potrwają do 15 stycznia 2014 roku.

Oferty promocyjne wspiera kampania reklamowa obejmująca radio (stacje Eurozetu) oraz materiały BTL. Layouty reklamowe i serwis smart-cash.tv przygotowała agencja Mediatouch, a spoty radiowe - agencja Essenzia.

Dołącz do dyskusji: „Smart Cash Back” i „Więcej niż smart” w promocjach telewizorów Sharp

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
keryl
Nie lubię tych androidowych przystawek do telewizorów, mam takiego Philipsa i są wszystkie aplikacje których potrzebuję przeznaczone na smartTV. A jak nie ma to odpalam zwykły telefon komórkowy i przez miracast transmituje dane. Ten sam efekt, a o jedno urządzenie mniej.
0 0
odpowiedź
User
ukxs
Dokładnie. Philips wszystko ma w sobie i nie potrzebną są żadne przystawki. Streming dźwięku i video z telefonu jest rewelacyjny. :)
0 0
odpowiedź