Snapchat będzie testował krótkie reklamy przy treściach wideo w aplikacji
W połowie maja 2018 roku Snapchat rozpocznie testowanie nowego formatu reklamowego w swojej aplikacji. Chodzi o krótkie, sześciosekundowe spoty zamieszczane w trakcie wyświetlania treści wideo pochodzących od wydawców. Reklam nie będzie można pominąć, a ich ewentualne wprowadzenie ma poprawić wyniki finansowe Snap Inc., właściciela Snapchata.
Informacje na temat planowanych testów dostarczył serwis Digiday opierając się na rozmowach z przedstawicielami Snapchata, którzy potwierdzili próby nowego formatu reklamowego.
Od 15 maja br. w ramach testów przy treściach filmowych pochodzących od wydawców mają być prezentowane krótkie, 6-sekundowe spoty bez opcji pozwalającej użytkownikom na pominięcie reklamy.
Według zapowiedzi nowy format będzie testowany na razie wyłącznie przy programach produkowanych specjalnie dla Snapchata i nie obejmie treści zamieszczanych przez użytkowników platformy.
Nieoficjalnie wiadomo, że dalszy los przewidywanego sposobu prezentowania spotów reklamowych będzie zależał od powodzenia testów oraz opinii na jego temat ze strony wydawców, reklamodawców i samych internautów. Spółka Snap Inc., właściciel Snapchata poszukuje nowych źródeł dochodów reklamowych, bowiem firma która ponad rok temu zadebiutowała na Wall Street pomimo rosnących przychodów wciąż nie przynosi zysków.
Dołącz do dyskusji: Snapchat będzie testował krótkie reklamy przy treściach wideo w aplikacji