Sodexo Pass: Wsparcie sprzedaży na pełnym luzie
Pod hasłem "Wsparcie sprzedaży na pełnym luzie" przebiega kampaniapromująca program 360° dla Biznesu oferowany przez Sodexo Pass.Akcja obejmuje prasę, internet i marketing bezpośredni.
Prowadzona obecnie kampania Sodexo Pass reklamuje oferowanyprzez tą firmę program 360° dla Biznesu obejmujący kompleksoweprowadzenie akcji motywacyjnych i lojalnościowych w obszarze B2B iB2C. Akcja informuje, że w ramach tej usługi firma zajmuje siędoradztwem podatkowo-prawnym, wsparciem w tworzeniu mechanizmów iregulaminów, personalizacją nagród, logistyką, komunikacją zuczestnikami, szczegółowym raportowaniem oraz bieżącym zarządzaniemprogramami. W ramach kampanii pod hasłem "Wsparcie sprzedaży napełnym luzie" uruchomiono serwis internetowy motywacja.sodexo.pl,który zawiera informacje na temat tej oferty oraz moduł e-Doradcyproponujący konkretne narzędzia motywacyjne.
Akcja reklamowa od połowy września jest prowadzona w mediachbranżowych: czasopismach i serwisach internetowych, obejmującrównież wyszukiwarkę Google, e-mailing skierowany do użytkownikówportali branżowych oraz tradycyjny mailing skierowany do 5 tys.kierowników odpowiadających w firmach za sprzedaż i jej wsparcie.Serwis motywacja.sodexo.pl przygotowała agencja Webvariation,natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyMindshare.
Dołącz do dyskusji: Sodexo Pass: Wsparcie sprzedaży na pełnym luzie